اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش کوهبنان:

مدیران مدارس دانش‌آموزان را مورد مشورت قرار دهند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان گفت:سن دانش آموزان در مقطع متوسطه براساس تقسیم‌بندی سنی پیامبر اکرم (ص) ایجاب می‌کند که مدیران ‌حتی در نحوه اداره مدارس نیز دانش‌آموزان را مورد مشورت قرار دهند.

مدیران مدارس دانش‌آموزان را مورد مشورت قرار دهند

‌به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، احمد نیکخواه ظهر امروز در ‌جلسه کارگروه تخصصی مدیران متوسطه این شهرستان در ‌‌ارتباط‌ با اجرای برنامه‌های آموزشی و پرورشی در مدارس متوسطه اظهار داشت: سن دانش‌آموزان در مقطع متوسطه براساس تقسیم‌بندی سنی پیامبر اکرم (ص) ایجاب می‌کند که مدیران ‌حتی در نحوه اداره مدارس نیز دانش‌آموزان را مورد مشورت قرار دهند.

وی ابراز داشت: این کار سبب تقویت شخصیت دانش‌آموزان می‌شود و کسی که در خود احساس شخصیت کند، مطمئنا ‌نمی‌خواهد به اندک بهایی آن را از بین ببرد.

سیدعباس آبسالان معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان نیز مسائلی را در مورد نحوه برنامه‌ریزی آموزشی در مدارس و نظارت بر حسن اجرای برنامه‌ها بیان کرد.

همچنین در این جلسه مسائل و مشکلات مدارس مورد نقد و بررسی قرار گرفت که رئیس و معاون آموزش و پرورش شهرستان برای پیگیری موضوعات مطرح شده و رفع معضلات و مشکلات قول مساعد دادند.

بنابراین گزارش جلسه سرپرستان مدارس شبانه‌روزی نیز به همت کارشناسی حراست اداره آموزش و پرورش کوهبنان برگزار شد و در این‌ جلسه راهکارهای لازم در زمینه‌های آموزشی و پرورشی و مسائل خاص مراکز شبانه‌روزی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

علی اکبری با یادآوری نکاتی در مورد اهمیت سلامت دانش‌آموزان در مراکز شبانه‌روزی که نقش مستقیم سرپرست را در این زمینه می‌رساند، گفت: باید با دانش‌آموزان در اینگونه مراکز به گونه‌ای برخورد شود که احساس تنهایی و غربت را نداشته باشد.

‌وی همچنین رعایت شئونات اسلامی و برخورد مناسب با دانش‌آموزان شبانه‌روزی را موجب ارتقای روحیه اجتماعی آنان دانست و عنوان کرد: علاوه براینها باید محیطی امن، سالم و شاداب ‌برای بچه‌ها فراهم سازیم تا این ایام شبانه‌روزی به عنوان بهترین لحظات زندگی آنها در ذهنشان بماند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول