اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

مدیران واحدهای تولیدی دوره‌های مدیریت را سپری کنند

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: مدیران واحدهای تولیدی دوره‌های مدیریت را سپری کنند و نسبت به اداره مجموعه خود از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند.

مدیران واحدهای تولیدی دوره‌های مدیریت را سپری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌محمد آزاد بعد از ظهر امروز در بازدید از شهرک صنعتی بوعلی همدان و شرکت صنایع پتروشیمی هگمتانه با حضور در جلسه حل مشکلات موجود در شرکت قطعه‌سازان سینا و صنایع غذایی سحر اظهار کرد: مدیران واحدهای تولیدی باید دوره‌های مدیریت را سپری کرده و نسبت به اداره مجموعه خود از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند.

وی افزود: با همکاری بانک‌ها عامل مشکلات موجود در زمینه اعتبارات مالی شرکت قطعه‌سازان سینا و صنایع غذایی سحر حل می‌شود تا روند کار ادامه یابد و شاهد رشد روزافزون تولیدات واحدهای صنعتی باشیم.

استاندار همدان در بازدید از شرکت صنایع پتروشیمی هگمتانه مشکلات اعتباری موجود در این بخش را نیز قابل پیگیری و حل شدن عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت قطعه‌سازان سینا نیز واحد صنعتی خود را تولیدکننده انواع قطعات خودرو از جمله سایپا، سازه‌گستر، ساپکو و رنوپارس عنوان کرد و گفت: این واحد سال گذشته دارای 170 کارگر بود که به دلیل مشکلات موجود در خودروسازی 50 درصد نیروها تعدیل و هم‌اکنون 90 کارگر مشغول به فعالیت هستند.

جلیل یزدی گفت: این واحد هم‌اکنون تولیدکننده قطعات پراید، ریو، پژو 405، سمند، ال ‌90، پژو 206 و به تازگی رانا است.

مدیرعامل صنایع غذایی سحر نیز گفت: این کارخانه با دارا بودن 550 نفر نیروی کار 114 نوع محصول را تولید و صادرکننده انواع محصولات به کشورهای عراق، روسیه، عمارات، انگلیس، کانادا و کشورهای حوزه خلیج فارس و خاورمیانه است.

مسعود توتونچیان گفت: از آنجا که صنایع غذایی سحر هیچ‌ گونه معوقه‌ای نسبت به بانک‌ها ندارد و تمام اقساط به طور منظم پرداخت شده، به منظور اجرای طرح توسعه در راستای افزایش تولید نیازمند همکاری و مساعدت بانک‌ها در تأمین اعتبار هستیم.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی هگمتانه نیز گفت: این شرکت در راستای تولید PVC با گرید پزشکی در راستای تولید محصولات استراتژیک از جمله قطعات پزشکی و تجهیزات اتاق عمل با ظرفیت تولید 10 هزار تن مصرف کشور و 40 هزار تن در بخش صادرات ایجاد شده است.

بهزاد دارغیاثی افزود: پیشرفت واقعی فیزیکی این پروژه 91.5 درصد است و تاکنون دو بخش آن پیش‌راه‌اندازی شده و سه بخش دیگر نیز آماده پیش ‌راه‌اندازی است.

وی در پایان اعتبار این مجموعه را 15 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: از این مقدار تاکنون تنها 6 میلیارد تومان اختصاص یافته شده و 9 میلیارد تومان باقیمانده که در صورت اختصاص این اعتبار در مدت زمان باقیمانده پروژه‌های مهر ماندگار آمادگی راه‌اندازی این مجموعه را داریم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول