اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مهاباد در مجلس:

همکاری بین مدیران و نمایندگان افزایش یابد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مهاباد در مجلس گفت: سطح همکاری بین مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان مردم باید بیشتر از گذشته شود.

همکاری بین مدیران و نمایندگان افزایش یابد

عثمان احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: عدم هماهنگی بین مدیران استان با نمایندگان یکی از عمده‌ترین مشکلات در اغلب استان‌های کشور است که انتظار می‌رود روند فعلی به شکل مطلوبی در راستای تحقق مطالبات مردم اصلاح شود.

وی وجود روابط قوی و نزدیک بین سطوح مختلف را مورد تاکید قرار داد و افزود: بعضی مواقع دیده شده است در یک استان مدیرکل یک مجموعه یا مقام مسئول سازمان تغییر یافته و فرد دیگری مسئولیت را بر عهده گرفته است اما، این قبیل موارد به نمایندگان مجلس انعکاس داده نمی‌شود.

احمدی اضافه کرد: چنانچه مسائل، رویدادها و تصمیم‌گیری‌ها به اطلاع وکیل مردم رسانده نشود این مشکل خود به خود منجر به این می‌شود نماینده نسبت به پیگیری مسائل و مشکلات مختلف بی‌تفاوت شود پس برای اینکه از وقوع این مسئله پیشگیری شود باید تعامل و همکاری‌ها افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: مسئولان اداره‌ها باید کمبودها و مشکلات مجموعه خود را به اطلاع نمایندگان برسانند تا آنها از طریق به کار گرفتن همه توانایی و اختیارات قانونی خود برای یافتن راهکار مناسب و قابل اجرا تلاش کنند چرا که در این صورت زمینه برای حل مشکلات و خدمت بهتر به مردم بیشتر فراهم می‌شود.

احمدی به تشکیل مجمع نمایندگان استان اشاره کرد و افزود: این مجمع محمل مناسبی برای طرح، بررسی و پیگیری مسائل و کمبودها است زیرا همه اعضا به معنای واقعی کلمه با یکدیگر همدل و همسو هستند بنابراین باید مدیران برای مطرح کردن مسائل استان و شهرستان در جلسات مجمع تلاش کنند.

این نماینده مجلس گفت: در صورتی که مسئله‌ای از سوی مدیران ارجاع داده شود از انعکاس مطلب به مراجع ذی‌صلاح و ذی‌ربط تعلل نمی‌کنیم اما، باید انتظارات دو طرفه شکل بگیرد و از ظرفیت‌های نهفته در رسانه باید به عنوان پل ارتباطی به شکل مطلوب استفاده شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول