اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 6 مشهد:

پیگیر حل مشکلات شهرک‌های شهید رجایی و باهنر مشهد هستیم

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 6 مشهد گفت: برای حل مشکلات شهرک‌های شهید باهنر و رجایی مشهد پیگیر هستیم.

پیگیر حل مشکلات شهرک‌های شهید رجایی و باهنر مشهد هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، شهرام کریمی عصر امروز در نشستی خبری در محل شهرداری منطقه 6 مشهد اظهار کرد: با توجه به اینکه این ناحیه جزو مناطق کم‌برخوردار مشهد محسوب می‌شود، در حال حاضر پیشرفت خوبی داشته و دیگر نباید از آن با عنوان مناطق کم‌برخوردار یاد کرد.

شهردار منطقه 6 مشهد خاطرنشان کرد: در حال حاضر این منطقه روند رو به رشدی را طی می‌کند و ما بدون هیچگونه کم‌کاری همگام با سایر مناطق مشهد گام بر‌می‌داریم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر یکی از مهم‌ترین معضلات بحث فرهنگی است و رسیدگی به معضلات فرهنگی منطقه 6 یکی از اولویت‌های شهرداری است.

کریمی ضمن تقدیر از رسانه‌ها در بحث فرهنگ‌سازی جامعه، نبود اطلاع‌رسانی را یکی از معضلات جامعه دانست و افزود: اطلاع‌رسانی دقیق رسانه‌ها حرکت بزرگی در پیشبرد مسائل فرهنگی جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی ورزشی خدمات زیاد انجام داده و در این زمینه می‌توان به افزایش پایگاه‌های ورزش صبحگاه بانوان از هشت به 50 پایگاه طی سه سال گذشته، تجهیز 32 بوستان سطح منطقه 6 به لوازم بدنسازی، افزایش تعداد پایگاه‌های مجری طرح «محله ورزش مسجد و مدرسه» ویژه بانوان، از 46 به 90 پایگاه تا پایان سال جاری، پایگاه‌های ورزش صبحگاهی بانوان از 8 پایگاه در سال 89 به بیش از 50 پایگاه تا نیمه اول امسال و احداث زمین چمن فوتبال بوستان نصرت با اعتباری حدود 7 میلیارد ریال اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به قدیمی بودن بافت مناطقی مانند شهرک‌های شهید رجایی و باهنر این مناطق کمترین میزان ساخت و ساز غیرقانونی را دارند.

شهردار منطقه 6 مشهد ادامه داد: با توجه به برون‌سپاری نظارت بر ساخت‌و‌سازها، در آینده نزدیک شاهد به حداقل رسیدن این معضل خواهیم بود.

کریمی تصریح کرد: وجود کوچه‌های سه متری طویل یکی از معضلات بزرگ این دو شهرک است که این مسئله در مواقع بروز حوادث غیرمترقبه امدادرسانی را بسیار سخت می‌کند.

وی افزود: مشکلات شهرک‌های شهید رجایی و باهنر در راس برنامه‌های ماست.

کریمی خاطرنشان کرد: مردم این منطقه هم سهم خوبی در آبادانی این مناطق داشته و از مشارکت آنان در مراسم و برنامه‌های فرهنگی قدردانی می‌کنیم.

وی یادآور شد: احداث پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران با هزینه‌ای بالغ بر 830 میلیون تومان واقع در شهرک شهید باهنر یکی از برنامه‌های بزرگ این منطقه بود و در حال حاضر از سالن به ‌عنوان سالن ورزشی استفاده می‌شود.

وی تاکید کرد: شهرداری منطقه 6 مشهد از هرگونه سرمایه‌گذاری برای ساخت یک شهربازی  وسیع در این منطقه حمایت کرده و با آغوش باز پذیرای سرمایه‌گذاران است.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول