اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری دیدار مدیران با رهبر انقلاب

دیدار اقشار مختلف مردم خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری پایان یافت

خبرگزاری فارس: دیدارهای اقشار مختلف مردم خراسان‌شمالی با رهبر معظم انقلاب اسلامی با برگزاری دیدار مدیران و برگزیدگان استان با معظم‌له در صبح امروز، پایان یافت.

دیدار اقشار مختلف مردم خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، رهبر معظم انقلاب اسلامی که از چهارشنبه هفته گذشته سفر هشت روزه‌ای را به خراسان‌شمالی آغاز کرده است، طی مدت حضور در استان تاکنون، شش نشست را با اقشار مختلف مردم داشته است.

مقام معظم رهبری در نخستین دیدار که هم‌زمان با نخستین روز از حضور حضرت ایشان در استان انجام شد، در جمع علما، روحانیون و طلاب خراسان‌شمالی حضور یافتند.

همچنین در دومین روز از حضور معظم‌له در خراسان‌شمالی اساتید و فرهنگیان استان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

به گزارش فارس، سومین دیدار مقام معظم رهبری با اقشار مردم خراسان‌شمالی با جامعه ایثارگران بود که در نخستین روز از این هفته یعنی شنبه برگزار شد.

همچنین جوانان و دانشجویان یکشنبه این هفته با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

پنجمین دیدار قشرهای مختلف مردم خراسان‌شمالی با ولی امر مسلمین به بسیجیان اختصاص داشت که بیش از هفت هزار بسیجی با معظم‌له دیدار کردند.

امروز هم در هفتمین روز از حضور رهبر معظم انقلاب در استان، مدیران و برگزیدگان استان با معظم‌له دیدار داشتند که با برگزاری این دیدار برنامه‌های دیدار رهبری با اقشار مختلف مردم خراسان‌شمالی بر اساس برنامه به اتمام رسید.

به گزارش فارس، همچنین طی مدت حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان، معظم‌له با مردم شهرهای بجنورد، اسفراین و شیروان دیدار کردند.

حضور در گلزار شهدای اسفراین و شیروان و همچنین دیدار با چهار خانواده شهید از برنامه‌های حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکنون در خراسان‌شمالی بوده است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول