اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

ملت ایران با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری بر مشکلات غلبه می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: ملت ایران اسلامی با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری بر مشکلات اقتصادی، اجتماعی و ... غلبه می‌کنند.

ملت ایران با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری بر مشکلات غلبه می‌کنند

حجت‌الاسلام نقی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شاهین‌دژ اظهار داشت: ملت ایران اسلامی در طول 33 سال گذشته با عنایت به فرمان‌های رهبری توانسته‌اند نه‌تنها از گردنه‌های پرفراز و نشیب سیاسی و اقتصادی به سلامت عبور کنند بلکه قله‌های افتخار و عزت را فتح کرده‌اند.

وی با اظهار به اینکه برای محقق کردن منویات مقام معظم رهبری باید به طور مستمر تلاش شود، ادامه داد: این مسئولیت سنگین علاوه بر اینکه بر دوش مسئولان قرار دارد بلکه آحاد مردم نیز باید در این ارتباط کمر همت ببندند زیرا به تجربه دریافته‌اند سعادت در مسیری قرار دارد که ایشان راهنمایی کرده‌اند.

امام جمعه شاهین‌دژ با اظهار به اینکه موعد اضمحلال و فروپاشی دشمنان داخلی و خارجی نزدیک است، ادامه داد: کسانی که به ناحق برای نابودی نظام اسلامی دسیسه‌چینی می‌کردند باید کفن خود را آماده کرده و مرگ سیاسی خود را در عرصه جهانی بپذیرند.

وی با بیان اینکه ملت با بصیرت ایران به دلیل بروز مشکلات اقتصادی از جمله نوسانات نرخ ارز و کالاهای مختلف از نظام اسلامی مأیوس نمی‌شوند، ادامه داد: ملت ایران به این درک و فهم نائل شده‌اند که در پشت صحنه همه این مشکلات دشمن قرار دارد.

امام جمعه شاهین‌دژ در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تقویت وحدت و انسجام در امت اسلامی تاکید کرد و بیان داشت: مسلمانان جهان به ویژه ایران اسلامی باید در مناسبت‌های مختلف به ارتقای سطح آگاهی و روشنگری در جامعه پرداخته و در راستای بهبود اتحاد ملی و انسجام اسلامی برای مقابله با دشمنان گام‌های بلندی بردارند.

باقری، لازمه استمرار در مسیر حق و ایستادن مقابل باطل را اطاعت از ولی امر مسلمین دانست و خاطرنشان کرد: همه ارزش‌های انسانی و الهی برگرفته از فرهنگ اسلامی است که در صورت اطاعت از رهبری فرزانه و عالم در جامعه ما بیشتر از گذشته فضای معنوی مستولی می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول