اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک:

امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهادینه شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک گفت: فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر باید از سوی مسئولان در جامعه نهادینه شود.

امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: دهه اول ماه محرم بهترین فرصت برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است به شرطی که در طول سال استمرار داشته باشد چراکه امروز در جامعه شاهد منکرات هستیم ولی هیچگونه حرکتی صورت نمی‌گیرد که جای تأسف دارد.

وی افزود: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ترویج یابد تمام برنامه‌های اسلام نیز احیا می‌شود.

این مسئول ادامه داد: امام حسین (ع) برای اقامه نماز و احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کردند که ضروری است مسئولان نماز را در ادارات حتی اگر امام جماعت نداشته باشند در اول وقت بجا آورند و امر به معروف و نهی از منکر را ترویج دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک گفت: تمام آحاد جامعه آن طور که شاسیته و بایسته است باید در مسیر قرآن کریم و اهل بیت (ع) حرکت کنند.

حسینی بیان کرد: تذکر لسانی باید در جامعه گسترش یابد تا شاهد منکراتی که در جامعه انجام می‌شود و به راحتی از کنار آنها می‌گذریم نباشیم.

وی اضافه کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) و امامان (ع) بزرگ‌ترین بسیجیان هستند، بنابراین مسلمانان به ویژه ایرانیان باید به بسیجی بودن خود افتخار کنند.

این مسئول تصریح کرد: امام راحل به بسیجی بودن خود افتخار می‌کرند بنابر این امام راحل با تشکیل بسیج مستضعفان آحاد جامعه را به ولایت‌مداری که همان ولایت ائمه اطهار (ع) است، دعوت کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک از برگزاری گردهمایی بزرگ هیئات مذهبی، مداحان، روحانیون و مسئولان این شهرستان به مناسبت ماه محرم و دهه امر به معروف و نهی از منکر در سالن شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری باران خبر داد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول