اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‏رانی دماوند:

ورزش موتورسواری و اتومبیل‏رانی در دماوند آکادمیک می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‏رانی شهرستان دماوند گفت: ورزش موتورسواری و اتومبیل‏رانی در شهرستان دماوند به صورت آکادمیک دنبال می‏شود.

ورزش موتورسواری و اتومبیل‏رانی در دماوند آکادمیک می‏شود

محمود قیدی امروز در گفت‌‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: نگاه امروز هیئت موتورسواری و اتومبیل‏رانی شهرستان دماوند، آکادمیک و آموزش‌‏محور است.

وی ادامه داد: یکی از بسترهای مورد نیاز برای رسیدن به این هدف مهم، وجود امکانات سخت‏‌افزاری نظیر پیستی مطابق با استانداردهای ملی است.

قیدی اضافه کرد: ورزشکاران فعال در رشته موتورسواری و اتومبیل‏رانی مانند سایر رشته‏‌های ورزشی باید در مجموعه‏ای تمرین کنند تا برای مسابقات آماده شوند و البته این مهم به دلیل کمبود فضای تمرین با اختلال مواجه است.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‏رانی شهرستان دماوند افزود: اینکه ورزشکار در این رشته هر از چند گاهی برای مسابقات فراخوانده شود و سپس بدون تمرین تا رقابت بعدی به حال خود رها شود، روشی حرفه‌‏ای نیست.

ایجاد 80 شغل جدید با احداث پیست

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‏رانی شهرستان دماوند، یکی از مزایای ایجاد پیست مختص این ورزش در دماوند را ایجاد 80 فرصت شغلی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: وجود پیست اتومبیل‏رانی و موتورسواری تمرینی به همراه سایت مختص مسابقات، خود به عنوان نقطه جذابی برای هر منطقه شمرده می‏شود.

قیدی اضافه کرد: آب و هوایی مطبوع، مسیرهای آزادراهی مناسب و نزدیکی به پایتخت سه ویژگی بارزی است که می‏تواند از دماوند، مرکزی برای گسیل جمعیت ورزشکار و همچنین علاقه‌‏مند به رشته مهیج موتورسواری و اتومبیل‏رانی بسازد.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‏رانی شهرستان دماوند افزود: با ورود چنین جمعیتی در قالب توریسم ورزشی فرصت برای شناساندن سایر توانمندی‏های اقتصادی، گردشگری و حتی اجتماعی شهرستان دماوند و حوزه شرق استان تهران نیز مهیا می‏شود.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول