اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار قرچک خبر داد

صدور بیش از 5 هزار جلد سند برای خانه‌های روستایی قرچک

خبرگزاری فارس: بخشدار قرچک گفت: از ابتدای طرح سنددار کردن خانه های روستایی تا کنون بیش از 5 هزار جلد سند در روستاها صادر شده است.

صدور بیش از 5 هزار جلد سند برای خانه‌های روستایی قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حبیب‌الله ابراهیمی در همایش دهیاران بخش قرچک اظهار داشت: با توجه به اینکه دولت در اجرای سنددار کردن خانه‌های روستایی هزینه‌های زیادی کرده و سنددار کردن به نفع خود روستاییان است، از روستاییان خواست تا در سنددار کردن زمین‌ها و واحدهای مسکونی اقدام کنند.

بخشدار قرچک ادامه داد: تا کنون هر هشت روستای بخش قرچک از طرح سنددار کردن خانه‌ها برخوردار شده‌اند که تا کنون در این زمینه بیش از پنج هزار جلد سند در روستاها صادر شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح هادی در روستاهای این بخش  اضافه کرد: این بخش دارای هشت روستا است که در حال حاضر  همگی دارای طرح هادی هستند.

ابراهیمی از دهیاران خواست تا با جذب اعتبارات به‌موقع و اولویت دادن طرح‌های نیمه تمام در روستاها در عمران و آبادانی روستاهای خود بیشتر تلاش کنند.

بخشدار قرچک از دهیاران به‌عنوان نماینده دولت در روستاها نام برد و افزود: خدمت بی‌منت برای ارائه خدمات و توسعه روستاها در اجرای طرح‌های هادی از اولویت‌های اجرایی دولت در روستاهاست.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول