اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار گلستان انجام شد

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 15 روستای آزادشهر

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور استاندار گلستان پروژه گازرسانی روستای نراب و عملیات اجرایی خط تغذیه 15 روستای بخش چشمه‌ساران شهرستان آزادشهر مورد بهره‌برداری و کلنگ‌زنی قرار گرفت.

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 15 روستای آزادشهر

به گزارش روابط عمومی خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گلستان، مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در این مراسم گفت: در این ایام پر خیر شاهد افتتاح پروژه گازرسانی روستای نراب و شروع عملیات اجرایی خط تغذیه 15 روستای بخش چشمه‌ساران به مرکزیت روستای تیل‌آباد شهرستان آزادشهر هستیم.

رمضانعلی سنگدوینی تصریح کرد: گازرسانی به چهار روستای کوهستانی نراب، وامنان، کاشیدار و سیپ چال با هدف صرفه‌جویی در هزینه‌ها و همچنین به دلیل نزدیکی این چهار روستا به خطوط لوله گاز استان سمنان این امر از طریق انشعاب از خط 42 اینچ گاز دشت میامی انجام شد که گاز استان سمنان در این زمینه نهایت همکاری را با این شرکت کرده است.

وی افزود: در حال حاضر از چهار روستای مذکور گاز روستای نراب آماده بهره‌برداری شد که در ایام مبارک دهه امامت و ولایت با حضور مسئولان استان و شهرستان افتتاح شد ضمن اینکه سه روستای دیگر نیز در حال اجرا است که ان‌شاءالله تا دهه مبارک فجر به اتمام خواهد رسید.

سنگدوینی خاطر نشان کرد: گازرسانی روستای نراب هزینه‌ای بالغ بر 12 میلیار ریال در برداشته که در این زمینه 2 هزار و 150 نفر از مردم شریف روستا از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به  خط تغذیه 15 روستای بخش چشمه‌ساران به مرکزیت روستای تیل‌آباد نیز از دیگر پروژه این شهرستان است که در همین روز با هزینه‌ای به مبلغ 30 میلیارد ریال مورد کلنگ‌زنی قرار گرفت.  

مدیر عامل شرکت گاز گلستان با اشاره به اینکه نگاه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار و عدالت‌محور در امر گازرسانی به مناطق محروم و کوهستانی است که خوشبختانه این امر در این استان نیز محقق شده و تاکنون روستاهای کوهستانی زیادی را از این نعمت الهی بهره‌مند کردیم.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول