اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی عنبرآباد:

نبود خانه عالم روستایی مشکل فرهنگی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد گفت: نبود خانه عالم در روستاها بزرگترین مشکل فرهنگی در این شهرستان است.

نبود خانه عالم روستایی مشکل فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، حجت‌الاسلام علی مهدوی‌راد عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: نبود خانه عالم در روستاها بزرگترین مشکل فرهنگی در این شهرستان است.

وی افزود: مهم‌ترین اولویت در مسائل فرهنگی احداث خانه عالم در روستاهای شهرستان است تا بتوانیم در روستاهای پر جمعیت روحانی دائم مستقر کنیم.

مهدوی‌راد با بیان اینکه مؤسسه قرآنی امیرالمؤمنین شهرستان عنبرآباد در سطح استان به عنوان مؤسسه قرآنی نمونه استان معرفی شده است، تصریح کرد: هیئت‌های مذهبی شهرستان تشکیل شده و مدارک خود را تحویل داده‌اند.

وی با بیان اینکه جلسه شورای هیئت‌های مذهبی برگزار شده است، خاطرنشان کرد: اعزام مبلغان به شکل تدریجی انجام می‌شود و شناسنامه فرهنگی و فرم اطلاعات فرهنگی از طریق دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی انجام شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم باید انجام شود تا در ایام ماه محرم از روحانیانی که به شهرستان عنبرآباد اعزام می‌شوند، به ویژه در مدارس بهره لازم برده شود.

مهدوی‌راد اذعان داشت: یادواره شهدا که در شهرستان در حال برگزاری است به عنوان تأثیرگذارترین مسئله فرهنگ عمومی است.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول