اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون راه و شهرسازی مازندران خبر داد

بهره‌مندی 670 خانوار روستایی چالوس از راه استاندارد

خبرگزاری فارس: معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران از بهره‌مندی 670 خانوار روستایی چالوس از راه ایمن و استاندارد خبر داد.

بهره‌مندی 670 خانوار روستایی چالوس از راه استاندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهر سازی مازندران، لطف‌الله عباسی گفت: در توسعه روستایی هدف بهبود وضع روستاییان است.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به این هدف باید توانایی روستاییان را در استفاده بهینه از منابع آب، زمین و سرمایه افزایش دهیم تا بتوانند با افزایش تولیدات کشاورزی و فروش مازاد محصولات سطح زندگی خود را بالا ببرند.

این مسئول با توجه به موقعیت راه‌های روستایی در استان مازندران ادامه داد: این اداره اقدامات بسیار گسترده‌ای در سطح راه‌های روستایی در دستور کار خود قرار داده است که از جمله می‌توان به بهسازی و آسفالت 5/6 کیلومتر از محورهای روستایی شهرستان چالوس با اعتباری بالغ بر7 هزار میلیون ریال اشاره کرد.

عباسی با اشاره به محورهای روستایی که عملیات بهسازی و آسفالت در آنها صورت گرفته است، بیان کرد: محورهای روستایی سیرگاه، لاهو، خردپیر، طبرسو، باندر، هرطه‌کلا، اوجاکله، هچیرود، اکبرآباد دلگشا از جمله محورهایی روستایی شهرستان چالوس بوده که بهسازی و آسفالت در آنها انجام شده است .

معاون راه روستایی راه و شهرسازی مازندران افزود: با بهسازی و آسفالت این راه‌های روستایی بیش از 670 خانوار از نعمت یک راه ایمن و استاندارد بهره‌مند شدند.

این مسئول در پایان یادآور شد: از 7 هزار 766 کیلومتر راه روستایی موجود در مازندران مقدار 435 کیلومتر در شهرستان چالوس واقع شده است.

انتهای پیام/غ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول