اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اورامانات در مجلس:

سوال کردن از رئیس‌جمهور وقت مجلس را می‌گیرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: توضیحات و جواب‌های مسئولان اقتصادی در صورتی موثر و قانع‌کننده است که آثار مثبت آن را در جامعه ببینیم و مردم خود قضاوت کنند.

سوال کردن از رئیس‌جمهور وقت مجلس را می‌گیرد

نعمت‌الله منوچهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به نحوه پاسخگویی مسئولان اقتصادی کشور در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: توضیحات و جواب‌ها در صورتی موثر و قانع‌کننده است که آثار مثبت آن را در جامعه ببینیم و مردم خود قضاوت کنند.  

منوچهری ادامه داد: حرف زدن و توضیح دادن گره‌ مشکل مردم را باز نمی‌کند، مگر نه دیگر مسئولان هم با حضور در مجلس توضیحاتی دادند نتیجه‌اش چه بود، چه مشکلی از مردم حل شد، این اظهار کردن و توضیح گرفتن وقت مجلس را می‌گیرد.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسئولان باید مشکلات مردم را حل و فصل کنند، افزود: حرف زدن و نتیجه نداشتن به حال مردم سودی ندارد، بهتر است وقت مجلس را نگیریم و مسائل و مشکلات را بررسی و حل و فصل کنیم.

منوچهری با بیان اینکه باید یکی شویم، یک‌دل و یک زبان تا بتوانیم حرفی برای گفتن، چیزی برای خواستن و راهی برای برخاستن و رفتن داشته باشیم تصریح کرد: هر سه قوه باید دست به دست هم بدهند پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کنند و مسئولان با هم وحدت داشته باشند تا مشکلات جامعه و مردم را حل کنند این یک واقعیت است که به مردم فشار اقتصادی وارد می‌شود. 

کالایی که در داخل به آن احتیاج داریم نیازی نیست که صادر شود

نماینده مردم جوانرود، پاوه، روانسر و ثلاث باباجانی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ممنوعیت صادرات 52 قلم کالا به صورت مقطعی و در این مقطع جواب می‌دهد، اگر در درازا مدت آسیب‌های اقتصادی به کشور وارد کند، جلوی آن را خواهند گرفت.

منوچهری افزود: اینکه مسئله مهم جامعه گرانی و پایین آوردن قیمت است کالایی که در داخل به آن احتیاج داریم نیازی نیست که صادر شود و به مردم فشار آید.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به تلاش برای پایین آوردن نقدینگی گفت: از اجرایی شدن مرحله دوم هدفمند کردن یارانه‌ها در راستای پایین آمدن نقدینگی جلوگیری شده است.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول