اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز:

انفجار گرانی خطر گسست باشگاه‌ها را در پی دارد/ برگزار نشدن جام حذفی به باشگاه‌ها آسیب می‌زند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: حذف جام حذفی فشارهای زیادی را در لیگ برتر بر روی باشگاه‌های قدرتمند داشته و از طرفی درآمدهای باشگاه‌ها کم شده و انفجار گرانی خطر گسست باشگاه‌ها را در پی دارد.

انفجار گرانی خطر گسست باشگاه‌ها را در پی دارد/ برگزار نشدن جام حذفی به باشگاه‌ها آسیب می‌زند

محمدحسین جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز در خصوص برگزار نشدن جام حذفی اظهار کرد: چند روزی است بعضی مسئولان فدراسیون فوتبال از برگزار نشدن جام حذفی سخن می‌گویند، در حالی که تا هفته چهاردهم لیگ برتر دو ماه تعطیلی در لیگ برتر مشهود بوده و هر چند این تعطیلات آورده بزرگی به نام پیروزی کره را در بر داشت، اما نباید این موفقیت توجیهی برای کنار گذاشتن جام حذفی باشد.

وی افزود: در تمام کشورها مسابقات بر طبق برنامه انجام می‌شود و تیم‌های ملی آنها نیز موفق هستند، چراکه در دنیا فوتبال باشگاه پایه است و خاستگاه فوتبال باشگاه‌ها هستند و در کشور ما منافع معنوی و مادی باشگاه‌ها مطلقاً مدنظر قرار نمی‌گیرد.

*انفجار گرانی خطر گسست باشگاه‌ها را در پی دارد

مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: کنار گذاشتن جام حذفی فشارهای زیادی را در لیگ برتر بر روی باشگاه‌های قدرتمند خواهد داشت و از طرفی درآمدهای باشگاه‌ها را کم خواهد کرد، در حالی که انفجار گرانی خطر گسست باشگاه‌ها را در پی دارد جای تعجب است که مسئولان فوتبال ما به راحتی بدون توجه به منافع باشگاه‌ها چنین تصمیمی را می‌گیرند.

نظر جعفری دقیقاً 180 درجه با نظر سرمربی تراکتورسازی اختلاف دارد، تونی سرمربی تراکتورسازی از عدم برگزاری جام حذفی استقبال کرده و معتقد است به خاطر تیم ملی حذف جام حذفی منطقی است. شاید هم عرق ملی تونی و حمایت از هموطنش کی‌روش سبب شده که وی جزو استقبال‌کنندگان عدم برگزاری جام حذفی باشد.

*حذف جام حذفی به خاطر تیم ملی منطقی است

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: عدم برگزاری جام حذفی به خاطر تیم ملی ایران منطقی است.

تونی اولیویرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در فوتبال ایران اولویت باید صعود تیم ملی ایران به جام جهانی باشد و اگر عدم برگزاری جام حذفی به شرایط تیم ملی ایران کمک می‌کند، حذف آن منطقی است.

وی افزود: وقفه‌های لیگ برتر نیز به ضرر باشگاه‌هاست، اما وقتی پای تیم ملی در میان است می‌توان از همه ضعف‌ها چشم بست، زیرا صعود به جام جهانی ارزش این تعطیلات را داشته و موفقیت تیم ملی ایران از همه چیز مهم‌تر است.

*عملکرد تراکتورسازی در جام حذفی

تراکتورسازی به همراه ملوان بندرانزلی نخستین فینالیست جام حذفی ایران هستند. در سال 56 و در نخستین دوره جام حذفی ایران، تیم‌های تراکتورسازی و ملوان به بازی پایانی راه یافتند که تک بازی در تهران برگزار شد و ملوان با پیروزی چهار بر یک قهرمانی را از تراکتورسازی گرفت.

تراکتورسازان در سال 73 هم به همراه بهمن کرج به دیدار نهایی جام حذفی راه یافتند. بازی رفت در تبریز با گل حسین حسن‌دخت به سود تراکتورسازی به اتمام رسید اما بازی برگشت با ناداوری مطلق با دو گل به نفع بهمن به اتمام رسید.

فدراسیون وقت برای دلجویی از ظلم آشکاری که به تراکتورسازی شده بود این تیم را به جام ملیز هندوستان فرستاد.

تراکتورسازی در این رقابت‌ها تمام حریفان خود را شکست داده و بدون حتی دریافت گل خورده‌ای فاتح این رقابت‌ها شد.

انتهای پیام/ز10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول