اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل عشایری کرمان خبر داد

راه‌اندازی اداره مطالعات کارشناسی عشایری کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور عشایری استان کرمان گفت: برای اجرای کارشناسی طرح‌های مناطق عشایری اداره مطالعات کارشناسی در اداره کل عشایری استان راه‌اندازی می‌شود تا این طرح‌ها به خوبی در مناطق عشایری انجام شوند.

راه‌اندازی اداره مطالعات کارشناسی عشایری کرمان

علیرضا شاکری روز گذشته در حاشیه سفر به شهرستان ریگان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه سال گذشته 300 میلیون تومان اعتبار برای عشایر شهرستان ریگان اختصاص یافته است، اظهار داشت: این اعتبار در زمینه راه‌سازی، ساخت آبشخور دام، آبرسانی سیار به عشایر و خریداری تانکر آب هزینه شده است.

وی افزود: برای اجرای کارشناسی طرح‌های مناطق عشایری اداره مطالعات کارشناسی در اداره کل عشایری استان راه‌اندازی می‌شود تا این طرح‌ها به خوبی در مناطق عشایری انجام شوند.

همچنین مصطفی زینت‌بخش بخشدار گنبکی ریگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: بر اثر بارندگی‌های چند روز اخیر راه عشایری گز بهمن مسدود شده است که عشایر به کندی در این مسیر تردد می‌کنند.

در این بازدید مقرر شد، شبکه دامپزشکی شهرستان ریگان نسبت به واکسیناسیون و سمپاشی اماکن دامی اقدامات لازم را انجام دهند تا از کاهش دام در این مناطق جلوگیری شود.

به گزارش فارس، بیش از 2 هزار خانوار عشایری در شهرستان ریگان زندگی می‌کنند که بیشترین عشایر در شرق استان کرمان هستند.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول