اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته کتاب

4 هزار دقیقه برنامه پیرامون کتاب در کرمان تهیه می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: به منظور اطلاع‌رسانی در مورد هفته کتاب چهار هزار دقیقه برنامه پیرامون کتاب و کتابخوانی انجام و پخش می‌شود.

4 هزار دقیقه برنامه پیرامون کتاب در کرمان تهیه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی سه‌شنبه شب در جلسه ستاد برگزاری بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی در استان کرمان اظهار داشت: نمایشگاه کتاب سال جاری از حیث استقبال عمومی بهتر از سال قبل برگزار شد و حدود 300 هزار نفر بازدیدکننده داشت.

وی بیان داشت: 650 میلیون تومان بن کتاب برای نهمین نمایشگاه کتاب کرمان آماده شده بود که 20 میلیون تومان بن کارت نیز از سوی وزارت ارشاد تأمین و همه آنها تا اتمام ساعت کاری نمایشگاه به پایان رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه در نمایشگاه کتاب سال جاری برنامه‌های خوبی از سوی نهادهای فرهنگی دیده شد، افزود: یک میلیارد و 700 میلیون تومان فروش نهایی نمایشگاه کتاب کرمان در سال جاری بوده است.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی در استان کرمان گفت: در نخستین روز از هفته کتاب آیین غبارروبی و گلباران قبور مطهر شهدا و تجدید میثاق کتابداران با آرمان‌های شهدا انجام می‌گیرد.

سعیدی تصریح کرد: برگزاری جشن بزرگ کتاب و تجلیل از نقش‌آفرینان حوزه کتاب و کتابخوانی با همکاری ادارات و سازمان‌های استان و محوریت اداره کل کتابخانه‌های استان 25 آبان ماه انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دو برنامه زنده به صورت مشترک توسط صدا و سیما در هفته کتاب طراحی و اجرا می‌شود و اطلاع‌رسانی در مورد هفته کتاب و برنامه‌سازی 4 هزار دقیقه پیرامون کتاب و کتابخوانی انجام و پخش می‌شود.

این مسئول در پایان اذعان داشت: همچنین با معرفی کتابی مفید و مناسب توسط اداره کل امور کتابخانه‌ها‌ به صورت آزمون مسابقه‌ای اجرا شود.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول