اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

از سوی آموزش و پرورش کردستان؛

برنامه‌های هفته کتاب در کردستان اعلام شد

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش کردستان، برنامه‌های این اداره کل به مناسبت هفته کتاب را اعلام کرد.

برنامه‌های هفته کتاب در کردستان اعلام شد
سالار عرفانی نسب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از سنندج با تبریک فرارسیدن نوزدهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی اظهارداشت: به همین مناسبت ویژه برنامه‌هایی در آموزش و پرورش استان برای اجرا در سطح واحدهای اداری و آموزشی در نظر گرفته شده است که از 22 تا 29 آبان ماه انجام می‌شود.
به گفته وی در این هفته از دانش‌آموزان و کتابخوانان برتر (کتاب یاران) و فرهنگیان فعال در عرصه کتاب خانه‌های کلاسی (نهضت مطالعه مفید) در سطح شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان تجلیل می‌شود.
وی افزود: در این هفته ویژه برنامه استانی نهضت مطالعه مفید با همکاری اداره کل کتابخانه‌های استان برگزار و مسابقه‌ای با عنوان زیباترین جمله در خصوص کتاب و کتابخوانی نیز در بین دانش‌آموزان اجرا می‌شود.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان برگزاری 518 نمایشگاه کتاب در 518 مدرسه استان را از دیگر برنامه‌های هفته کتاب اعلام کرد و گفت: این مهم نیز با همکاری ادارات تابعه انجام می‌شود.
عرفانی نسب ایجاد انجمن خیرین اهدا کنندگان کتاب در کتابخانه‌های آموزشگاهی و کلاسی و بازدید دانش‌آموزان از کتابخانه‌های عمومی استان را از دیگر برنامه‌های این هفته بر شمرد.
وی در پایان سخنان خود اجرای برنامه‌های یاد شده را گامی برای تقویت فرهنگ مطالعه و نهادینه کردن این مهم میان دانش‌آموزان عنوان کرد و گفت: آموزش و پرورش استان کردستان سعی دارد هر ساله با برگزاری برنامه‌های مختلف در هفته کتاب در این راستا نقش موثری ایفا کند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول