اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی جهرم خبر داد:

اجرای 50 برنامه فرهنگی هفته کتاب در جهرم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جهرم از اجرای 50 برنامه فرهنگی همزمان با هفته کتاب در این شهرستان خبر داد.

اجرای 50 برنامه فرهنگی هفته کتاب در جهرم

علی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: ترویج و تقویت فرهنگ مطالعه هدفمند، درست و پویا یکی از راهکارهای مقابله با هجمه فرهنگی در جامعه است.
وی ضمن تشریح برنامه‌های فرهنگی هفته کتاب افزود: اداره کتابخانه‌های عمومی جهرم مانند سال‌های گذشته در هفته کتاب برنامه‌هایی متناسب با روزهای این هفته را تدوین کرده و به صورت هماهنگ اجرا می‌کند.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی جهرم برگزاری مراسم افتتاحیه و نواخته شدن زنگ کتاب به صورت هماهنگ در مدارس را از جمله برنامه‌های این هفته عنوان کرد و ابراز داشت: افتتاح نمایشگاه تازه‌های کتاب و محصولات فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی، ایستگاه معرفی خدمات فرهنگی کتابخانه‌ها و عضویت مراجعان در شبکه کتاب‌خوانان، تجلیل از کتاب‌خوانان نمونه، تجلیل از اعضای برتر بخش کودک و انتخاب و معرفی کتاب‌یار نمونه از دیگر فعالیت‌های فرهنگی هفته کتاب در شهرستان جهرم است.
وی با بیان خدمات کتابخانه‌های عمومی در هفته کتاب به اقشار مختلف جامعه گفت: در طول ایام هفته کتاب ثبت نام در کتابخانه‌های عمومی، خدمات اینترنتی و مقاله‌های نمایه نشریات به صورت نیم‌بها ارائه می‌شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: توجه و اعتنا به کتاب و کتابخوانی و توسعه فرهنگ آن در جامعه، تقویت ارکان نشر و توجه به تولید فکر، چاپ مناسب کتاب، عرضه مناسب و گسترده و افزایش میزان حضور و مشارکت مردمی از اهداف مهم در برگزاری هفته کتاب است.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جهرم تصریح کرد: برای شکل‌گیری عادت مطالعه لازم است خانواده، مدرسه و رسانه‌های جمعی به سمت نهادینه کردن فرهنگ مطالعه گام بردارند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول