اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری خلخال:

استکبار در باتلاق فتنه ساخته دست خود گرفتار است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری خلخال گفت: استکبار جهانی در فتنه و توطئه ساخته دست خود گرفتار آمده است و هرگز نمی‌تواند از این باتلاق عذاب‌آور نجات پیدا کند.

استکبار در باتلاق فتنه ساخته دست خود گرفتار است

هوشنگ محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل ضمن محکوم کردن حرکات ضد دینی دشمنان ایران اسلامی اظهار داشت: دشمنان با ایران کار ندارند، هدف دشمنان تضعیف اسلام‌خواهی ماست.

این مسئول گفت: روحیه کنونی مردم جامعه ما باید مثل سال‌های بعد از پیروزی انقلاب باشد و همه با همت هم، در کنار هم باشند.دشمن در شکل‌های مختلف  تحریم‌های اقتصادی، توهین به مقدسات، اختلافات بین سنی و شیعه و جنگ نظامی نتوانسته است راه به جایی ببرد.

سرپرست فرمانداری خلخال افزود: دشمنان ما این بار نیز با هدف توهین به پیامبر و تضعیف روحیه مسلمانان با جنگ روانی به میدان آمده‌اند که مردم فهیم ایران اسلامی در کنار مقام عظمای ولایت و رهبری حرکات پلید و ضد دینی آنها را محکوم کرده و اعلام می‌کند ایران اسلامی با دین محمد رسول‌الله تا ابد پایدار خواهد بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی در مقابل تحریم‌های اقتصادی دشمن سربلند بیرون آمده و نه تنها این تحریم‌ها تاثیر گذار نبوده بلکه سبب تقویت قوای علمی و فکری جوانان این مرز بوم شده که هم اکنون شاهد توانمندی و اقتدار ایران در توسعه وفناوری هستیم.

وی افزود: در سال‌های حماسه و افتخار شاهد حضور برادران و پدران‌مان در دفاع از این مرز و بوم بودیم و اکنون وظیفه ما سنگین و سنگین‌تر شده است.  سرپرست فرمانداری خلخال اظهار داشت: اکنون به وحدت و همدلی بیشتر نیاز داریم تا در مقابل دشمنان با آخرین توان ایستادگی کنیم.

این مسئول در پایان سخنان خود از تلاش دستگاه‌های فرهنگی شهرستان خلخال در برای توسعه و انجام کار‌های فرهنگی تقدیر و خواستار جدیت بیشتر در این امور شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول