اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی:

فتنه اقتصادی دشمن نقش بر آب خواهد شد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی گفت: دشمن باید بداند و به این درک برسد که فتنه اقتصادی که علیه نظام در قالب تحریم به وجود آورده است، همچون هشت سال جنگ تحمیلی نقش بر آب خواهد شد.

فتنه اقتصادی دشمن نقش بر آب خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام مجتبی عباسی پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان روابط عمومی و رسانه دشتی گفت: فتنه اقتصادی، توطئه جدید دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این فتنه نیز همچون فتنه‌های گذشته شکست خواهد خورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی افزود: فتنه اقتصادی دشمنان داخلی که با همراهی دشمنان خارجی همراه است، حربه‌ای جدید است که بعد از حربه‌های نظامی، سیاسی و فرهنگی به کار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: توطئه‌ای که دشمنان داخلی به کار گرفته‌اند بصیرت و هوشیاری مسئولان آحاد جامعه را می‌طلبد تا از این فتنه نیز سربلند بیرون آییم.

عباسی با بیان اینکه این فتنه نه اولین و نه آخرین فتنه دشمنان است تصریح کرد: فتنه‌انگیزی دشمنان خارجی و عوامل داخلی 30 سال است که ادامه دارد و به یاری خداوند و امام زمان(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای و همت بلند مردم سرافراز ایران اسلامی این فتنه جدید را نیز پشت سر خواهیم گذاشت.

وی تصریح کرد: هدف اصلی دشمن ایجاد ناامنی در فضای جامعه است و التهابات اخیر ارزی بخشی از فتنه و جنگ اقتصادی است که توسط عوامل داخلی صورت گرفت.

عباسی خاطر نشان کرد: دشمن باید بداند و به این درک برسد که فتنه اقتصادی که علیه نظام در قالب تحریم به وجود آورده‌ است، همچون هشت سال جنگ تحمیلی نقش بر آب خواهد شد.

وی گفت: یکی از ترفندهای دشمن ایجاد آشوب در جامعه است؛ غافل از آن که مردم در میدان بزرگ انقلاب ایستاده‌اند و اجازه کوچکترین حرکتی به دشمن را نخواهند داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی با تاکید بر اینکه ما همچون گذشته از این تنگناها که دشمن به وجود آورده است سربلند بیرون خواهیم آمد گفت: استکبار جهانی بداند دیگر جهان تک قطبی معنا ندارد و باید به شکست‌های پیاپی خود در توطئه‌های مختلفی که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله برنامه‌های صلح‌آمیز هسته‌ای و ... به وجود آورد، اذعان کند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول