اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان:

بسیج در ایجاد حضور حداکثری نقش کلیدی دارد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، نقش بسیج در ایجاد حضور حداکثری مردم در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف کشور را نقشی کلیدی و سرنوشت‌ساز خواند.

بسیج در ایجاد حضور حداکثری نقش کلیدی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر شامگاه امروز در جلسه پرسش و پاسخ همایش هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی اظهار داشت: رسالت بسیج در ایجاد بستری مناسب برای حضور حداکثری ملت در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور به خصوص انتخابات آینده ریاست جمهوری وظیفه‌ای بسیار سنگین است.

وی وظایف بسیج در انتخابات آتی را شامل اقداماتی نظیر بیان اهمیت جایگاه انتخاب برای مردم، تشویق آنها برای حضور حداکثری و فعال در عرصه انتخابات و همچنین تبیین معیارهای رهبری در این حوزه دانست. 

 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به نقش کلیدی علما و مراجع در جلوگیری از وابستگی به بیگانگان در طول تاریخ بیان داشت: روشی که علما و مراجع همواره به آن توصیه داشته و مقام معظم رهبری نیز با مطرح کردن اقتصاد مقاومتی بارها بر آن تأکید کرده‌اند اصل روی پای خود ایستادن است.

طیبی‌فر سپس به تعریف واژه اقتصاد مقاومتی پرداخت و گفت: به بیان ساده منظور از اقتصاد مقاومتی یعنی ایجاد شرایطی که هر کجا دشمن بخواهد در مسائل اقتصادی به ملتی ضربه زند توان ایستادگی در آن کشور وجود داشته باشد.

به گفته وی، دلیلی که دشمن تاکنون نتوانسته جمهوری اسلامی را به زانو درآورد این است که ایران توانسته در بخش‌های مهمی روی پای خود بایستد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در اختیار نگذاردن 30 درصد از درآمد هدفمندی یارانه‌ها به بخش تولید افزود: اگر این امر محقق می‌شد مشکلات فعلی برای کارخانجات به وجود نمی‌آمد.

به گفته وی، برخی سعی داشتند با سیاه‌نمایی مسائل اقتصادی، رهبری را قانع کنند تا رابطه با آمریکا برقرار شود که فرمایش مقام معظم رهبری که در شرایط بدر و خیبر هستیم پاسخ محکمی به آنها بود.

وی گفت: پس از این پاسخ مقام معظم رهبری، شبکه انحرافی که در این گروه(خواهان برقراری رابطه با آمریکا) حضور داشتند با رها کردن امور سعی داشتند حرف خود را به اثبات برسانند و در این شرایط بود که مشکلات اقتصادی اخیر به وجود آمد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول