اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار خورموج:

نهادینه‎ شدن فرهنگ بسیجی پیشرفت کشور را تضمین کرده است

خبرگزاری فارس: معاون شهردار خورموج گفت: امروز تضمین پیشرفت کشور به خاطر نهادینه‎ شدن فرهنگ بسیج در جامعه است.

نهادینه‎ شدن فرهنگ بسیجی پیشرفت کشور را تضمین کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی عالی قاسمی ظهر امروز در مراسم تجلیل از بسیجیان شهرداری خورموج اظهار داشت: بسیجیان بابصیرت و آگاهی کامل در تمام عرصه‎ها حاضرند و نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون ایثار و رشادت‎های آنها است.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس بسیجیان حماسه‏های بسیاری آفریدند و با ایثار و از خودگذشتگی نگذاشتند حتی یک وجب از خاک ایران به دست دشمن بیفتد.

قاسمی اضافه کرد: با پایان یافتن دفاع مقدس ماموریت بسیج تمام نشد و امروز بسیجیان در سنگرهای فرهنگی از میهن اسلامی دفاع جانانه می‎کنند.

معاون شهردار خورموج یادآور شد: بسیجیان در هر دوره‎ای افتخارآفرین بوده‎اند و مایه مباهات، عزت و سربلندی ایران اسلامی در دنیا هستند.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد بسیج اشاره کرد مبنی بر اینکه بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن و امام زمان (عج) و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است.

معاون شهرداری خورموج با بیان اینکه در دفاع مقدس حماسه‌های صدر اسلام و عاشورا تکرار شد گفت: فرهنگ دفاع مقدس فرهنگی عظیم و در جهان بی‌نظیر است که نویسندگان هر چقدر بخواهند از آن بنویسند باز هم قلم‎ها از نگاشتن این همه شجاعت، مردانگی، از خود گذشتگی، ایثار و رشادت‎های بسیجیان عاجز است.

در ادامه نیز ابراهیم فربود یکی از آزادگان شهرستان دشتی به بیان خاطرات دوران اسارت پرداخت و گفت: با همه فشارهای روحی و جسمی که نیروهای بعثی بر ما وارد کردند توانستیم مقاومت کنیم و سربلند به ایران اسلامی بازگردیم.

در این مراسم که فرمانده سپاه دشتی، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، رئیس حراست فرمانداری و جمعی از پاسداران و بسیجیان حضور داشتند و توسط حوزه مقاومت بسیج کارمندی امیرالمؤمنین(ع) شهر خورموج برگزار شد، از چند تن از بسیجیان شهرداری خورموج تقدیر و هدایایی به آنها اهدا شد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول