اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصار المهدی زنجان تاکید کرد

ضرورت ترویج فرهنگ بسیج برای پیشبرد اهداف نظام

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: ترویج فرهنگ بسیج در جامعه موجب پیشبرد اهداف نظام می‌شود.

ضرورت ترویج فرهنگ بسیج برای پیشبرد اهداف نظام

جهانبخش کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: همه مردم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در قالب بسیج فعالیت‌های خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه بسیج شجره طیبه‌ای است که از یادگاران امام خمینی (ره) محسوب می‌شود، افزود: این شجره طیبه از همان آغاز به بهترین شکل در خدمت نظام بوده است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به سازماندهی بسیجیان در قالب گردان‌های مختلف یادآور شد: از این گردان‌ها برای مقابله با تهدیدات نیمه‌سخت و سخت دشمنان استفاده می‌شود.

وی از آمادگی بسیجیان استان برای مقابله با هر نوع تهدید خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بسیجیان استان در بهترین شرایط آمادگی رزمی و دفاعی قرار دارند.

کرمی با بیان اینکه در جای جای استان زنجان آمادگی لازم برای مقابله با تهدیدات وجود دارد، خاطرنشان کرد: این آمادگی با برنامه‌های منسجم به وجود آمده است.

وی با اشاره به رشادت و دلاوری مردی‌های مردم زنجان در دوران دفاع مقدس یادآور شد: مردم زنجان همواره در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام جمهوری اسلامی پای کار بوده و هیچ‌گاه صحنه دفاع را ترک نکرده‌اند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه همواره توطئه دشمنان را خنثی کرده‌اند، تصریح کرد: در برابر توطئه‌های امروز دشمنان نیز آمادگی کامل وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه با تدبیر امام خمینی (ره) بسیج در دوران انقلاب اسلامی شکل گرفته است، افزود: ایجاد روحیه بسیجی در جامعه موجب پیشرفت‌های مطلوب در عرصه‌های مختلف شده است.

کرمی با بیان اینکه بسیج از صدر اسلام وجود داشته و همواره در صحنه خوب درخشیده است، افزود: ترویج فرهنگ بسیج در جامعه موجب پیشبرد اهداف نظام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بسیج در صحنه‌های علمی، سازندگی و دفاع حامی انقلاب بوده است، افزود: امروز هم با همین روحیه فعالیت‌های انقلاب دنبال می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول