اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چناران:

امروز دنیا از فرهنگ بسیجی هراس دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه چناران گفت: فرهنگ، روحیه و تفکر بسیجی از زیبائی‌های دفاع مقدس است و امروز دنیا از این تفکر و فرهنگ هراس دارد.

امروز دنیا از فرهنگ بسیجی هراس دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران حجت‌الاسلام مظفر تاجی ظهر امروز در جمع نیروهای مسلح در رژه حماسی چناران اظهار کرد: همه آحاد جامعه باید روحیه بسیجی و جهادی داشته باشند و این روحیه از تفکرات هشت سال دفاع مقدس است.

این مسئول افزود: جنگ ایران مقدس بود به خاطر اینکه جنگ رنگ الهی داشت و جهاد و جنگ امروز نیز پایان نیافته و درحال جنگ هستیم امروز در حال جهاد اقتصادی و جنگ اقتصادی هستیم.

وی ادامه داد: اراده آهنین مردم انقلابی، امدادهای غیبی در دفاع مقدس، روحیه جهادی و شهادت طلبی و علاقه جوانان و نوجوانان به دفاع مقدس از جمله زیبائی‌های جنگ هشت ساله دفاع مقدس است.

تاجی بیان داشت: دشمن در مقابل قدرت و تفکر بسیجی کم آورده و با توطئه‌های مختلف از جمله توهین به پیامبر و مقدسات می‌خواهد روبرو شود ولی شکت خورده است.

امام جمعه چناران گفت: ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس را باید به نسل جوان انتقال دهیم و جنگ ایران گنج بوده و نعت الهی است.

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چناران گفت: برنامه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس بخاطر یادبود شهامت‌ها و رشادت‌های رزمندگان در آن دوران است.

حسین جعفری افزود: انقلاب ایران بر مبنای اسلام و دستورات دینی و به رهبری امام راحل به وجود آمده است که رهایی بخش همه حکومت‌های مظلوم می‌باشد.

وی ادامه داد: در طول انقلاب فتنه‌های زیادی از سوی دشمنان برای ملت اسلامی ایران انجام داده‌اند که با بصیرت و پیروی از رهبری  این فتنه‌ها خنثی شده و دشمن توان مقابله با ایران اسلامی و قدرتمند را ندارد.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول