اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

18 آبان در دامغان برگزار می‏شود

نخستین یادواره استانی 70 شهید عملیات سوسنگرد

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی نخستین یادواره استانی 70 شهید عملیات غرورآفرین سوسنگرد گفت: این یادواره به صورت استانی، صبح روز پنج‏شنبه، 18 آبان ماه سال‏جاری در دامغان برگزار می‏شود.

نخستین یادواره استانی 70 شهید عملیات سوسنگرد

علی عالمی امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در دامغان اظهار داشت: این یادواره با سخنرانی سردار علی صفاری، رئیس دانشگاه امام حسین(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز به‏کار می‏کند.

وی اظهار داشت: در عملیات غرورآفرین سوسنگرد در سال 1359، استان سمنان 70 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد که سهم شهرستان دامغان در تقدیم شهدا، 21 نفر بوده است.

دبیر اجرایی نخستین یادواره استانی 70 شهید عملیات غرورآفرین سوسنگرد یادآور شد: برای هر چه بهتر برگزار شدن نخستین یادواره استانی 70 شهید عملیات غرورآفرین سوسنگرد، جلسات مختلف استانی و شهرستانی برگزار شده است.

عالمی ادامه داد: این جلسات در سطح استان سمنان به ریاست معاون سیاسی- امنیتی استاندار سمنان و در شهرستان دامغان به ریاست فرماندار دامغان تشکیل و تصمیمات خوبی در آن اتخاذ شد.

وی اظهار داشت: این یادواره ساعت 8:30 صبح در تالار خوارزمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان و با حضور 400 نفر از میهمانان استانی و شهرستانی برگزار می‏شود.

دبیر اجرایی نخستین یادواره استانی 70 شهید عملیات غرورآفرین سوسنگرد افزود: ترویج و گسترش فرهنگ شهید و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به ویژه 70 شهید عملیات غرورآفرین سوسنگرد از مهم‏ترین اهداف برپایی این یادواره است.

عالمی تصریح کرد: باید بتوانیم با برگزاری نخستین یادواره استانی 70 شهید عملیات غرورآفرین سوسنگرد که برای نخستین بار در سطح استان سمنان و به میزبانی شهرستان دامغان برگزار می‏شود، نتایج و دستاوردهای خوبی کسب کرده و دین خود را به مقام شامخ شهید و شهادت ادا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان و جهادگران استان سمنان در عملیات غرورآفرین سوسنگرد نقش مهم و اساسی داشته و باعث عزت و افتخار این استان شده‏اند.

دبیر اجرایی نخستین یادواره استانی 70 شهید عملیات غرورآفرین سوسنگرد گفت: شهدا با نوشیدن شربت شهادت اوج ولایت‏مداری خود را ثابت کردند و با هدف حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای آن به میدان نبرد رفتند.

عالمی یادآور شد: ما امروز وظیفه داریم تا یاد و خاطره شهدای انقلاب را با برپایی یادواره‏ها زنده نگه داریم و در جهت ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت که از تاکیدات همیشگی رهبر انقلاب بوده است، گام برداریم.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول