اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی پیش صورت گرفت؛

آغاز همایش بزرگ فاتحان سوسنگرد در کازرون

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ فاتحان سوسنگرد ستاد یادواره یک‌هزار و 100 شهید سرافزار و ولایت‌مدار شهرستان کازرون در مصلای نماز جمعه این شهر آغاز شد.

آغاز همایش بزرگ فاتحان سوسنگرد در کازرون
به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، در این همایش بزرگ که با حضور سرداران و یادگاران هشت سال دوران دفاع مقدس سپاه و ارتش، مسئولان لشکری و کشوری، پیشکسوتان جبهه و جهاد برگزار شده است یاد و خاطره 420 شهید حوزه سرزمینی تیپ تکاور امام سجاد (ع) و 50 عاشق خونین‌بال به حق پیوسته در سوسنگرد شهر عاشقان شهادت گرامی داشته می‌شود.
به گزارش فارس، سخنرانان این همایش بزرگ در نوبت صبح استاندار فارس، فرمانده سپاه فجر فارس، دریادار پاسدار مرتضی صفاری فرمانده دانشگاه تربیت افسری و پاسداری امام حسین (ع) هستند.
بعداز ظهر امروز نیز امیرمحمدی فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد به همراه امیر شهیدی از ستاد فرماندهی کل قوا سخنرانی می‌کنند.
این همایش بزرگ توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس، هیئت رزمندگان و ستاد یادواره یک‌هزار و 100 شهید شهرستان کازرون برپا شده است.
در حاشیه این همایش نیز نمایشگاهی از تجهیزات نظامی ارتش و سپاه، ماکت شنی عملیات سوسنگرد، غرفه‌های حجاب و سایر غرفه‌های فرهنگی برای بازدید عموم علاقمندان برپا شده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول