اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کازرون تاکید کرد:

احداث یادمان شهدای کازرون در سوسنگرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه کازرون گفت: یادمان و یک اثر در مورد شهدای کازرون در شهر سوسنگرد احداث شود.

احداث یادمان شهدای کازرون در سوسنگرد
به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند ظهر امروز در همایش فاتحان سوسنگرد و یادواره یک‌هزار و 100 شهید شهرستان کازرون اظهار داشت: از روز نخست قبول مسئولیت امام جمعه کازرون برخود وظیفه دانستم که هر سال یک یادواره شهدا در حد و اندازه و عظمت آنان برگزار کنیم.
وی با بیان اینکه امسال چهارمین یادواره یک‌هزار و 100 شهید این شهرستان را برگزار کردیم افزود: در یادواره‌های گذشته شخصیت‌های بزرگی مانند آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی و سرلشکر جعفری شرکت داشتند.
امام جمعه کازرون با بیان اینکه نخستین گروهی که به صورت منسجم از شهرستان کازرون عازم جبهه دفاع از حق در برابر باطل شد به فرماندهی شهید علی اکبر پیرویان بود اضافه کرد: این گروه با تجهیزات کم اما ایمان قوی و اراده‌ای راسخ به گروه جنگ‌های نامنظم ملحق شده و سوسنگرد را از محاصره و اشغال دشمن خارج کردند.
خرسند تاریخ پرافتخار دفاع مقدس و سوسنگرد را متعلق به یک ملت دانست و با تاکید بر زنده نگه داشتن آن گفت: با مساعدت مسئولان استان‌های فارس، خوزستان و شهرستان کازرون یادمان و یک اثر در مورد شهدای کازرون در شهر سوسنگرد احداث شود تا این واقعه تاریخی برای همیشه در اذهان باقی بماند.
وی بیان داشت: شهرستان کازرون یک‌هزار و 700 شهید دارد چراکه برخی از آنان در شهرهای دیگر ساکن بودند و هم‌اکنون نیز شهدایشان در همان شهر مدفون هستند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول