اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی

دومین مرکز کانون پرورش فکری در سوسنگرد ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان از موافقت مدیرعامل کانون برای ساخت دومین مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان سوسنگرد خبر داد.

دومین مرکز کانون پرورش فکری در سوسنگرد ساخته می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، عبدالنبی شاکریان اظهار کرد: بعد از دومین سفر مدیر‌عامل کانون در آذرماه سال‌جاری به استان خوزستان و حضور ایشان در سوسنگرد و بازدید از تنها مرکز کانون این شهرستان، درخواست ساخت دومین مرکز از سوی رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار سوسنگرد ارائه شد.
وی افزود: پس از پیگیری‌های صورت گرفته، سید‌صادق رضایی، مدیر‌عامل کانون نیز موافقت خود را با ساخت این مرکز اعلام کرد و هم‌زمان با ایام سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اقدامات اولیه لازم برای ساخت این مرکز را با همکاری فرمانداری دشت آزادگان، شورای اسلامی و شهرداری سوسنگرد آغاز کرد.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان افزود: در صورت تأمین اعتبار در شورای برنامه‌ریزی شهرستان، کار ساخت این مرکز سال 1391 آغاز می‌شود.
شاکریان اظهار کرد: نخستین مرکز کانون در شهرستان سوسنگرد در سال 1376 ساخته شد و در حال حاضر با داشتن بیش از 11 هزار جلد کتاب و داشتن زیربنای 380 متر‌مربع با حضور مربیان فرهنگی، هنری و ادبی بیش از 30 عنوان فعالیت فرهنگی هنری را به کودکان و نوجوانان این خطه از ایران اسلامی ارائه می‌کند و در آخرین تغییرات این مرکز نیز سالن نمایشی 200 متر‌مربعی در فضای این مرکز در حال ساخت است.  
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول