اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

آغاز مراسم شکست حصر سوسنگرد با حضور لاریجانی

خبرگزاری فارس: مراسم سالروز شکست حصر سوسنگرد و آزادسازی این شهر با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و نمایندگان خوزستان در مجلس آغاز شد.

آغاز مراسم شکست حصر سوسنگرد با حضور لاریجانی
به گزارش خبرگزاری فارس از سوسنگرد، این مراسم دقایقی پیش با حضور علی لاریجانی، نمایندگان خوزستان در مجلس، ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان نظامی و انتظامی و بدون حضور استاندار خوزستان در سالن تربیت بدنی آزادگان شهرستان سوسنگرد آغاز شد.
قرار است در این مراسم علی لاریجانی سخنرانی ایراد نماید.
هم اکنون در سالن تربیت بدنی آزادگان سوسنگرد و محل اجرای این مراسم، جمعیت زیاد دانش آموزی و مسئولان شهرستان به چشم می خورد و تعداد شهروندان عادی سوسنگردی شرکت کننده در مراسم بسیار انگشت شمار است.
عملیات آزادسازی سوسنگرد پس از فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر این که سوسنگرد تا فردا باید آزاد شود و تدبیر و مدیریت بی‌بدیل مقام معظم رهبری که در آن زمان عضو شورای عالی دفاع بودند، در 26 آبان ماه 1359 با رشادت‌های شهید چمران و پایمردی رزمندگان سپاه، ارتش و نیروهای مردمی به انجام رسید.
سال گذشته منصور واعظی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور اعلام کرده بود نامگذاری سالروز آزادسازی سوسنگرد در پایان سال 1388 توسط سردار محمد‌علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیشنهاد شد و به پیشنهاد وی این بحث مورد بررسی کمیسیون نامگذاری قرار گرفت و با تأیید کمیسیون نامگذاری به تصویب شورای فرهنگ عمومی رسید و شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز این مصوبه را تأیید کرد و ابلاغ شد که در تقویم سال 1390 این مناسبت درج خواهد شد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول