اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل موفقیت در جشنواره فیلم مقاومت صورت گرفت

تقدیر وزیر ارشاد از مدیرکل ارشاد کرمان

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از احمد سعیدی مدیرکل ارشاد اسلامی استان کرمان به دلیل برپایی موفق دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت تقدیر کرد.

تقدیر وزیر ارشاد از مدیرکل ارشاد کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از احمد سعیدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به دلیل برپایی موفق و با شکوه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت تقدیر کرد.

در این تقدیرنامه آمده است: مقام معظم رهبری فرمودند «امروز هنرمندان ما باید با هنر خود و با الهام از پیشوایان دین، شکوه و عظمت هشت سال دفاع مقدس، فداکاری رزمندگان و جانبازان و آزادگان و ملت بزرگ ایران را که از مکتب عاشورای حسینی نشأت گرفته، جاودانه سازند».

حسینی در تقدیرنامه خود آورده است: به اعتبار این کلام پر معنا از تلاش‌های خالصانه و اهتمام ارزشمند شما در برپایی موفق و باشکوه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت که هراس ایادی استکبار جهانی و صهیونیست از اسلام و هنرمندان مسلمان را موجب شد، صمیمانه قدردانی و سپاسگزاری می‌کنم.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول