اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت فرهنگی شهرداری تهران:

اعضاء کانون‌های 7گانه جشنواره شکوفا به 90 هزار نفر رسید/تقدیر از برترین‌های جشنواره شکوفا در بهمن ماه امسال

خبرگزاری فارس: مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت فرهنگی شهرداری تهران از عضویت 90 هزار شهروند تهرانی در کانون‌های هفتگانه جشنواره شکوفا خبر داد.

اعضاء کانون‌های 7گانه جشنواره شکوفا به 90 هزار نفر رسید/تقدیر از برترین‌های جشنواره شکوفا در بهمن ماه امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، کاوه تیمورزاده ساعتی پیش در جلسه توجیهی کانون روباتیک شهر تهران که در منطقه 20 و با حضور مدیران IT محله‌های 374 گانه برگزار شد، از عضویت 90 هزار شهروند تهرانی در کانون‌های هفتگانه جشنواره شکوفا خبر داد.

مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت فرهنگی شهرداری گفت: تاکنون اعضاء کانون‌های هفتگانه جشنواره شکوفا که شامل وبلاگ‌نویسی، توسعه مهارت‌های رایانه‌ای، رسانه‌های دیجیتال، بازی‌های رایانه‌ای، برنامه‌نویسی موبایل، طراحی گرافیکی و روباتیک است به 90 هزار نفر رسیده است.

وی در ادامه زمان تقدیر و اعلام برترین‌های جشنواره شکوفا را چهارم بهمن ماه سال جاری عنوان کرد و اظهار داشت: رویکرد جشنواره بر مبنای استفاده از آثار تولید شده در حوزه‌های مختلف شهرداری است به عنوان مثال روبات‌ها در زمینه خدمات شهری و امداد و نجات کارآیی فراوانی دارند و به این ترتیب معرفی برترین‌های این جشنواره آغاز راه است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت محله‌ای و توانمندی شهروندان منطقه 20 در زمینه روباتیک از عوامل انتخاب این منطقه به عنوان ستاد اجرایی کانون رباتیک جشنواره شکوفا در شهر تهران است، خاطرنشان کرد: شناسایی استعدادهای محلی و سوق آنان به سمت جشنواره‌های ملی و بین‌المللی و ترویج فرهنگ تولید دانش و خلاقیت از جمله مهمترین اهداف فعالیت‌های کانون‌های هفت‌گانه جشنواره شکوفا است.

رقابت نهایی کانون‌های روباتیک محلات تهران در 23 و 24 آذر ماه

شهردار منطقه 20 و رئیس ستاد اجرایی کل روباتیک محله‌های شهر تهران نیز در ادامه گفت: رقابت نهایی اعضاء کانون‌های روباتیک محله‌های شهر تهران در 23 و 24 آذرماه در مجموعه شهید مدرس این منطقه برگزار می‌شود.

عظیم بابایی با اشاره به اهمیت کاربری این صنعت در دنیای واقع و مسائل مورد نیاز، تصریح کرد: ساختار کانون روباتیک از چهار لیگ کودکان، آماتور، حرفه‌ای و شبیه‌ساز (دانشجویی) و 27 زیرلیگ تشکیل شده که حضور شهروندان بدون محدودیت سنی از نقاط قوت این جشنواره بوده است.

وی مشارکت مدیران محله در تشکیل این کانون را مثبت ارزیابی کرد و افزود: مسابقات محله‌ای و ناحیه‌ای این منطقه با حضور یک‌هزار شهروند علاقه‌مند که آموزش‌های لازم را دیده‌اند انجام می‌شود.

 شهردار منطقه 20، مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، دبیر علمی جشنواره شکوفا، قائم مقام و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از اعضاء حاضر در این نشست بودند و جلسه با پرسش و پاسخ مدیران محله و IT محله‌های 374 گانه شهر تهران به منظور رفع ابهامات احتمالی پایان یافت.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول