اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره تئاتر ماه

2 هنرمند کردستانی لوح تقدیر ویژه هیئت داوران را دریافت کردند

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان کردستان از حضور موثر آثار هنرمندان استان در جشنواره تئاتر ماه خبر داد و گفت: دو هنرمند کردستان در این جشنواره موفق به کسب دو لوح تقدیر ویژه هیئت داوران این جشنواره شدند.

2 هنرمند کردستانی لوح تقدیر ویژه هیئت داوران را دریافت کردند

امین مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: افشین خدری به عنوان بازیگر و بهار لطافتیان به عنوان نویسنده از سوی هیئت داوران نهمین جشنواره تئاتر ماه مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی با اعلام اینکه در نهمین جشنواره تئاتر ماه برگزیدگان پنج منطقه نمونه کشور حضور داشتند، گفت: هنرمندان کردستانی با دو نمایش  کلاغ پر به نویسندگی بهار لطافتیان و کارگردانی عبید رستمی و خون منتشر به نویسندگی و کارگردانی صابر دل‌بینا از تولیدات حوزه هنری کردستان با دیگر نمایش‌های برگزیده رقابت کردند.

رئیس حوزه هنری استان کردستان افزود: دو نمایش کردستان در این جشنواره در بخش صحنه‌ای رقابت کردند که در نهایت دو لوح تقدیر ویژه هیئت داروان به آنان تقدیم شد.

وی گفت: در این جشنواره افشین خدری به عنوان بازیگر و بهار لطافتیان نویسنده نمایش کلاغ پر لوح تقدیر ویژه هیئت داوران جشنواره متشکل از عزت‌الله انتظامی، امیر دژاکام، مسعود دلخواه، مهرداد رایانی‌مخصوص و سعید کشن‌فلاح را از آن خود کردند.

مردای با اشاره به اهمیت و نقش جشنواره تئاتر ماه در ارتقای سطح تئاتر در کشور به ویژه شهرستان‌ها، از استقبال بالای هنرمندان تئاتر استان از شیوه جدید برگزاری این جشنواره خبر داد و گفت: جشنواره نهم تئاتر ماه زمینه‌ای را فراهم کرد تا هنرمندان عرصه تئاتر ضمن رقابت در قالب جشنواره‌های منطقه‌ای و ارزیابی آثار خود، برای حضور موفق در جشنواره کشوری آن تلاش بیشتری داشته باشند.

وی در پایان گفت: هنرمندان کردستان که در این جشنواره حضور داشتند به یقین با دیدن نمایش‌های اجرا شده علاوه بر کسب تجارب ارزنده از دیگر هنرمندان، بستر را برای ارتقای سطح کیفی دیگر تولیدات خود و هنرمندان استان فراهم خواهند کرد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول