اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان قزوین صورت گرفت

تقدیر از دارنده مدال نقره المپیاد جهانی کامپیوتر در قزوین

خبرگزاری فارس: با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین از دارنده مدال نقره المپیاد جهانی کامپیوتر در قزوین تقدیر شد.

تقدیر از دارنده مدال نقره المپیاد جهانی کامپیوتر در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، محسن حق‌شناس در این دیدار با تبریک این افتخار بزرگ به خانواده فرهادی و با بیان اینکه قزوین این قابلیت را دارد که در سطح جهانی و کشور مطرح شود، اظهار کرد: استعدادهای خوبی در همه زمینه‌ها خصوصا در حوزه‌های علمی و ورزشی وجود دارد که با برنامه‌ریزی بلند مدت و منسجم باید از آنها استفاده کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به موفقیت‌های برخی استان‌ها در نخبه‌پروری با یک برنامه‌ریزی بلندمدت گفت: این استان‌ها توانسته‌اند با یک برنامه‌ریزی مناسب در زمینه‌های استعدادیابی حرکت کنند و این اقدام موجب شده که هم‌اکنون در زمینه‌های علمی و ورزشی حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی ادامه داد: این افتخار بزرگ باید زمینه‌ای باشد برای رشد سایر جوانان که با امیدواری و تلاش مضاعف در پی موفقیت باشند.

در ادامه این دیدار علیرضا فرهادی با اشاره به فشردگی این مسابقات افزود: با توجه به اینکه از اول دبیرستان تمام وقت خود را در مسیر آمادگی برای حضور در این عرصه‌ها صرف کرده بودم، لذا توانستم با توکل به خداوند در بین 130 کشور به این مقام دست پیدا کنم.

وی با توصیه به جوانان برای کسب علم و دانش گفت: همه باید به آن فعالیتی که علاقه‌مند هستند، با قدرت تمرکز کنند تا به موفقیت برسند.

در بیست و چهارمین دوره‌ المپیاد جهانی کامپیوتر، تیم المپیاد دانش‌آموزی ایران در جایگاه پنجم قرار گرفت و علیرضا فرهادی از قزوین توانست مدال نقره را کسب کند.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول