اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان خبر داد

تجلیل از رسانه‌های فعال در جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت: رسانه‌های این استان که در جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت تلاش بیشتری در راستای انعکاس اخبار جشنواره داشته‌اند، تجلیل می‌شوند.

تجلیل از رسانه‌های فعال در جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، دیار کریمان همواره در رویدادهای فرهنگی به عنوان استانی پیشتاز در سطح ملی مطرح است.

برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، برگزاری جشنواره رضوی، برگزاری جشنواره شعر رضوی، برگزاری نمایشگاه سالانه کتاب کرمان، برگزاری نمایشگاه سالانه قرآن و ... از جمله رویدادهای فرهنگی مهم استان کرمان است که طی دو سه سال اخیر با کیفیت مطلوبی برگزار شده است.

پس از برگزاری موفق دو رویداد ملی و بین‌المللی که به اذعان کارشناسان و اهالی فن، دیار کریمان میزبانی سربلند بود، دو مجلس شکرانه برگزار و از موثرین این فعالیت‌ها تقدیر شد و طی هفته‌‌های اخیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان چند رویداد بزرگ فرهنگی و هنری را برگزار کرد.

رویداد اول برپایی نخستین هفته فرهنگ رضوی بود که علاوه بر برنامه‌ها و نمایشگاه‌های متعدد، جشنواره‌های استانی شعر رضوی و نمایشگاه هنر و معرفت رضوی را در دل خود جای داده بود و دست آخر به کنگره ملی شعر رضوی با حضور شاعران ولایی‌گوی کشور در کرمان ختم شد.

رویداد دیگر برگزاری دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت بود که با حضور جمعی از هنرمندان نام آشنای عرصه سینمای کشور و تعدادی از فیلمسازان خارجی به میزبانی کرمان برگزار شد و انعکاس گسترده‌ای در سطح کشور و جهان داشت و موجب شد، تعدادی از روزنامه‌های مشهور امریکایی نسبت به آن واکنش نشان دهند و در مقاله‌های متعددی برپایی این رویداد بزرگ در عرصه سینما و در بزرگ‌ترین استان جمهوری اسلامی ایران را حاوی پیامی به غرب و رژیم صهیونیستی بدانند.

در برپایی هر دو رویداد که به صورت ملی و بین‌المللی برگزار شد، بخش‌های مختلف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تلاشی جانانه به انجام رساندند به ویژه گستره و کارکرد جشنواره فیلم مقاومت و حضور بیش از 500 میهمان و هنرمند داخلی و خارجی موجب شد که تعدادی از نهادها و سازمان‌های دیگر نیز در این رویداد مهم فرهنگی و هنری اداره کل ارشاد اسلامی استان کرمان را یاری کنند.

به همین مناسبت و پس از برگزاری موفق هر دو رویداد که به اذعان کارشناسان و اهالی فن، دیار کریمان میزبانی سربلند بود و دو مجلس شکرانه برگزار و از موثرین این فعالیت‌های فرهنگی و هنری تقدیر شد.

در مجلس اول که در تالار هنرستان هنرهای زیبای پسران کرمان برپا شد از عوامل و دست‌اندرکاران هفتمین کنگره شعر رضوی و نخستین هفته فرهنگ رضوی و جشنوارهای شعر رضوی استان کرمان تقدیر شد.

و در جلسه دوم که در تالار عماد کرمان برگزار شد از جمعی از فعالان برگزاری جشنواره فیلم مقاومت تقدیر شدند، عرصه گسترده حضور و حمایت در این بخش به گونه‌ای بود که روز گذشته 200 نفر به عنوان دست‌اندرکاران این بخش تقدیر شدند.

در حاشیه این مراسم احمد سعیدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: رسانه‌های استان کرمان که در جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت تلاش بیشتری در راستای انعکاس اخبار جشنواره داشته‌اند به زودی در آیینی تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول