اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارسال نامه صورت گرفت

تقدیر مجمع نمایدگان کرمان از عوامل جشنواره فیلم مقاومت

خبرگزاری فارس: مجمع نمایندگان استان کرمان از برگزارکنندگان جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در استان کرمان قدردانی کردند.

تقدیر مجمع نمایدگان کرمان از عوامل جشنواره فیلم مقاومت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای از استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به دلیل برپایی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در این استان تقدیر کردند.

در بخشی از این نامه آمده است: جشنواره بین‌الملی فیلم مقاومت « انقلاب و دفاع مقدس» گام دوازدهم را با موفقیت و محکم برداشت، این رویداد مهم ملی و منطقه‌ای در این دوره با درک ضرورت‌ها و نیازهای روز جهان و کشورهای اسلامی و با اهتمام به مفهوم متعالی و بلند مقاومت و بیداری اسلامی و توجه خاص به جنبش‌ها جریانات اعتراضی ضد امپرالیستی و ضداستکباری جهان در مقیاس وسیع و در گستره منطقه‌ای برگزار شد که به دلیل اتخاذ راهبردهای رسانه‌ای و هدف‌گذاری‌ها دقیق با واکنش‌ها و موضع‌گیری‌های تند رسانه‌های غربی و صهیونیستی مواجه شد.

مجمع نمایندگان استان تصریح کرده‌اند: جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت «انقلاب و دفاع مقدس» توانست در گستره ملی هم در پرتو سیاست‌های مدبرانه و نگاهی فراگیر و جامع، قاطبه سینماگران و هنرمندان وادی دفاع مقدس را زیر چتر پهناور خویش بگیرد و بستری از جشن و سرور را در پرتو فضای همدلی، تعامل و وفاق رقم بزند.

در ادامه این نامه آمده است: برای نخستین‌بار همزمان با هفته گرمیداشت دفاع مقدس در 80 منطقه مرزی، 16 استان کشور و 9 کشور جهان شاهد اتفاق خجسته و میمون این حرکت بودیم و در استان کرمان این جشنواره با شکوه و محتوایی بی‌نظیر برگزار شد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول