اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شجاعی در آیین افتتاح نمایشگاه آثار دانشجویان با موضوع غدیر

امامت راهگشا است/ بنیاد بین‌المللی غدیر برنامه‌های قابل تقدیر دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با بیان اینکه امامت راهگشا است، تصریح کرد: بر عظمت حضرت علی(ع) می‌بالیم که گفته شده دشمنان آن حضرت از روی حسد و دوستانش هم از روی ترس، سجایا و فضایل آن امام را کتمان کردند.

امامت راهگشا است/ بنیاد بین‌المللی غدیر برنامه‌های قابل تقدیر دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید رمضان شجاعی کیاسری شامگاه دوشنبه در آیین افتتاحیه نمایشگاه آثار تجسمی دانشجویان دانشگاه قدسیه ساری در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل ارشاد مازندران، اظهار داشت: ایام باشکوه عید غدیر در تاریخ اسلامی می‌درخشد.

وی ادامه داد: درخشندگی ایام غدیر در آن روزگار در اقصی نقاط عالم، نام علی (ع) در تاریخ هستی جلوه کرد.

شجاعی با بیان اینکه بنیاد بین‌المللی غدیر، برنامه‌های قابل تقدیر دارد، افزود: دانشجویان در بزرگداشت این ایام، مسئولانه قدم برداشتند.

وی خاطرنشان کرد: معتقد هستیم خداوند در مسیر کمال و سعادت بشری، با فرستان و قراردادن ابزار و وسایل هدایت که فطرت، عقل، کتاب و پیامبر است انسان‌ها را هدایت کرده تا فردا که به بیراهه رفتیم مدعی نشویم که ما راه را از بیراهه تشخیص نمی‌دادیم.

شجاعی اظهار داشت: خداوند نهایت لطف و بخشش را با ما داشته و برهان لطف را به ما ارزانی کرده است.

وی با اشاره به اینکه امروز افتخار می‌کنیم که شیعه حضرت علی هستیم، گفت: علاوه بر فطرت، عقل، انبیا و کتاب که ما را هدایت می‌کنند، خداوند یک علی داشت و آن هم امام ما شیعیان است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حضرت علی، تجلی ظهور عشق و ارادت خداوند و سند تمام نمای دین اسلام است.

وی با بیان اینکه در معارف دینی به این موضوع اعتقاد داریم که انسان کامل در وجود حضرت علی تجلی یافته است، گفت: روز عید غدیر تجلی انسان کامل است.

شجاعی یادآور شد:‌ فرق بین امامت و نبوت در این است که جایگاه امامت، دستگیری است.

وی با بیان اینکه امامت راهگشا است، تصریح کرد: بر عظمت حضرت علی می‌بالیم که گفته شده دشمنان آن حضرت از روی حسد و دوستانش هم از روی ترس، سجایا و فضایل آن امام را کتمان کردند.

شجاعی با ابراز خرسندی از برگزاری نمایشگاه آثار تجسمی در رابطه با عید غدیر، اذعان داشت: این موضوع نشان می‌دهد که دانشگاهیان ما در راستای رسیدن به اهداف علوی در جمهوری اسلامی، اهتمام دارند. 

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول