اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماهه نخست سال جاری انجام شد

پرداخت غیر حضوری 98 درصد قبوض آب شهری در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون خدمات مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی گفت: در نیمه نخست سال جاری 98 درصد از قبوض آب شهری در خراسان جنوبی به صورت غیرحضوری پرداخت شده است.

پرداخت غیر حضوری 98 درصد قبوض آب شهری در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی، پروانه خسروی اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال جاری 98 درصد از قبوض آب و فاضلاب شهری توسط مردم خراسان جنوبی به صورت غیر حضوری پرداخت شد.

وی تصریح کرد: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد قابل قبولی را تجربه کرده است چرا که در نیمه نخست سال گذشته 79 درصد قبوض به صورت غیرحضوری و الکترونیکی توسط هم‌استانی‌ها پرداخت شده بود.

معاون خدمات مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی به مزایای پرداخت قبوض به صورت غیر حضوری اشاره کرد و افزود: سهولت در انجام امور، کاهش حجم ترافیک شهری، صرفه‌جویی در مصرف سوخت، کاهش مغایرت‌های بانکی و به روز بودن حساب‌ها از جمله مزیت‌های پرداخت الکترونیکی قبوض آب و فاضلاب است.

خسروی خواستار اطلاع‌رسانی و تشویق مردم برای پرداخت غیر حضوری قبوض شد و ادامه داد: امید است با اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته صددرصد قبوض از سوی مشترکان به صورت غیرحضوری پرداخت شود.

وی به جزئیات پرداخت غیرحضوری مشترکان نیز اشاره کرد و یادآور شد: از مجموع 181 هزار و 585 قبض توزیع شده در خراسان جنوبی 178 هزار و 695 قبض به صورت غیر حضوری و 2 هزار و 890  قبض به صورت حضوری پرداخت شده است.

معاون خدمات مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی با بیان اینکه پرداخت قبوض آب به روش‌های مختلف امکانپذیر است، گفت‌: پرداخت از طریق خودپرداز، پیام کوتاه، تلفنبانک، اینترنت، پایانه فروش، اینترنت و خوددریافت از جمله روش‌های پرداخت غیرحضوری قبوض است که در این استان بیشتر پرداخت‌های غیرحضوری از طریق خودپردازها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول