اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان:

نمایشگاه کتاب سیار در لردگان برپا شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان از برپایی نمایشگاه کتاب سیار در شهرها و روستاهای این شهرستان خبر داد.

نمایشگاه کتاب سیار در لردگان برپا شد

علی‌رحم شیخی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به برگزاری بیستمین دوره هفته کتاب با عنوان "یادگار ماندگار" در استان تلاش می‌شود تا فضای عمومی این شهرستان را برای برگزاری هرچه بهتر این هفته فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه هفته کتاب از 20 تا 27 آبان ماه در این استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این اداره برنامه‌های فرهنگی متعددی را در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برای این هفته در نظر گرفته است.

شیخی در ادامه از برپایی نمایشگاه کتاب سیار در این شهرستان خبر داد و گفت: در همین راستا اتوبوس سیار روستایی که در برگیرنده و ارائه‌دهنده کتب و آثار انتشارات مسجد مقدس جمکران است به مردم شهرها و روستاهای این شهرستان خدمات ارائه می‌دهد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان ادامه داد: این اتوبوس که شامل بیش از یک‌هزار جلد کتاب با موضوعات مختلف فرهنگی و اعتقادی است مورد استقبال مردم این شهرستان قرار گرفته است.

شیخی بر ضرورت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تاکید کرد و افزود: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تلاش برای گسترش فرهنگ مطالعه در جامعه امر مقدسی است و مسئولان ذی‎ربط باید در این رابطه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی بر لزوم ارتقاء کمی، کیفی و تنوع کتاب‌های ارائه شده در نمایشگاه‌های کتاب تاکید کرد و گفت: برپایی نمایشگاه‌های سیار کتاب به لحاظ شکل و ابعاد می‌تواند در موارد بیشتر و با حمایت‌های جدی در روستاها و شهرها برپا شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان تصریح کرد: نمایشگاه سیار کتاب با پرداختن به کتاب‌های کودکان و نوجوانان می‌تواند فضای جالب و دیدنی را برای این افراد فراهم آورد.

شیخی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه سیار کتاب به مدت یک ماه دایر است و اقشار مختلف می‌توانند از کتاب‌های آن بهره لازم را ببرند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول