اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون کاراته:

ورود به المپیک مشکلات کاراته را حل می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر فدراسیون کاراته با اشاره به تغییرات برنامه‌ریزی شده در برگزاری مسابقات کاراته به ویژه فینال اوزان مختلف گفت: ورود به المپیک بسیاری از مشکلات این ورزش را حل می‌کند.

ورود به المپیک مشکلات کاراته را حل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن آشوری شامگاه دوشنبه در مجمع انتخاباتی ریاست هیئت کاراته استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده برای المپیکی شدن ورزش کاراته اظهار داشت: همه اقدامات در این رابطه انجام شده بود، ولی این رشته ورزشی برای المپیکی شدن در نظرسنجی موفق به جلب آرای لازم نشد.

این مسئول از تغییراتی در برگزاری مسابقات فینال وزن‌های مختلف کاراته خبر داد و افزود: فینال همه وزن‌ها در یک روز برگزار می‌شود.

دبیر فدراسیون کاراته تغییرات انجام شده را در راستای رفع مشکلات ورود این رشته ورزشی به المپیک عنوان و تصریح کرد: ورود این رشته ورزشی به المپیک بسیاری از مشکلات را حل می‌کند.

وی آفت کاراته استان زنجان را بحث جمعیتی دانست و اضافه کرد: این روند نشان‌دهنده کاهش جمعیت فعال در این رشته ورزشی است که زنگ خطر محسوب می‌شود.

آشوری بر لزوم اندیشیده شدن تدابیری برای کاهش جمعیت فعال در ورزش کاراته استان زنجان تاکید کرد و گفت: انجام تبلیغات یکی از این تدابیر محسوب می‌شود.

این مسئول استان زنجان را یکی از استان‌های منحصر به فرد در برخورداری از امکانات سخت‌افزاری ورزش کاراته اعلام و تصریح کرد: در بحث نرم‌افزاری هم، زنجان یکی از استان‌های با ظرفیت و مستعد محسوب می‌شود.

دبیر فدراسیون کاراته به وجود ورزشکاران و مربیان مستعد زنجان اشاره کرد و ادامه داد: این استان می‌تواند یکی از مراکز تغذیهکننده کشور در زمینه مربی باشد.

وی ایجاد کمپ‌های آموزشی را در سطح استان زنجان به مسئولان ورزش استان زنجان پیشنهاد داد و اضافه کرد: این اقدام در درازمدت به طور حتم پاسخگو خواهد بود.

آشوری به حوصله کم مدیران ورزشی اشاره کرد و ابراز داشت: پرورش قهرمان نیازمند حوصله و صبر فراوان است.

این مسئول به هویت فنی ملی و استانی شهاب سلطانی اشاره و به وی هشدار داد باید از این هویت مراقبت کند چرا که وارد شدن به کار اجرایی به نوعی ریسک محسوب می‌شود.

دبیر فدراسیون کاراته تاکید کرد: چهره فنی شهاب سلطانی نباید به این راحتی به حراج گذاشته شود و این مهم مستلزم تلاش شبانه‌روزی است.

وی وضعیت کاراته استان زنجان را در حال گذار اعلام کرد و افزود: باید فراموش کرد که قهرمانان به نامی در این رشته داشتید و در تیم‌های پایه کار کنید.

آشوری تاکید کرد: فضا برای اوج‌گیری کاراته استان زنجان در آینده‌ای نزدیک فراهم است.

این مسئول بر لزوم حضور بانوان فعال در رشته کاراته تاکید کرد و اذعان داشت: در مسابقات ازبکستان اگر بانوان نبودند مقام نایب قهرمانی تیم ملی کاراته ایران به مقام چهارمی تبدیل می‌شد.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول