اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته قزوین خبر داد

حضور کاراته‌کای الوندی در یازدهمین اردوی تیم ملی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان قزوین از دعوت بهمن عسگری کاراته‌کای شایسته الوندی در یازدهمین اردوی تیم ملی بزرگسالان کشورمان خبر داد.

حضور کاراته‌کای الوندی در یازدهمین اردوی تیم ملی

حمیدرضا داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: عسگری که پیش از این توانسته است جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی کاراته جهان را با عضویت در تیم ملی کاراته کشورمان کسب کند از سیزدهم آبان‌ماه جاری به همراه 9 ملی‌پوش دیگر کشورمان تمرینات خود را زیر نظر مربیان در مجموعه انقلاب تهران برگزار می‌کند‌.

وی افزود‌: عسگری در اردوهای قبلی و مسابقات درون اردویی با درخشش خیره‌‌کننده خود نظر کادر فنی تیم ملی را برای حضور در مسابقات جهانی جلب کرد و در وزن 75- کیلوگرم تیم ملی کاراته کشورمان را همراهی می کند.

داوری ادامه داد: عسگری تا زمان اعزام به رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان دو مرحله دیگر اردو آماده‌سازی خود را به همراه دیگر ملی‌پوشان زیر نظر کادر فنی تیم ملی کاراته کشورمان برگزار می‌کند.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین یادآور شد: بیست و یکمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان درحالی در روزهای اول تا پنجم آذرماه جاری در شهر پاریس فرانسه برگزار خواهد شد که کاراته‌کاهای ایرانی در دو بخش کاتا و کومیته مردان در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

داوری با اشاره به کارنامه ورزشی بهمن عسگری کاراته‌کای قزوینی اضافه کرد: این کاراته‌کای شایسته عنوان قهرمانی مسابقات سال 2009 جوانان جهان در مراکش را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانیده است.

وی عنوان کرد: قهرمانی امیدهای جهان و کسب مدال زرین طلا در سال 2011 در کشور مالزی از دیگر افتخارات این ملی‌پوش قزوینی است.

داوری اظهار امیدواری کرد: این کاراته‌کای ارزنده قزوینی بتواند با گرفتن مدال طلا و کسب عنوان قهرمانی روند رو به رشد خود را در رقابت‌های جهانی و این‌بار در رده سنی بزرگسالان تکمیل کند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول