اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته قائمشهر:

6 بانوی قائمشهری به تیم ملی کاراته دعوت شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته قائمشهر گفت: 6 بانوی قائمشهری به تیم ملی کاراته دعوت شدند.

6 بانوی قائمشهری به تیم ملی کاراته دعوت شدند

حامد سه‌سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قائمشهر بیان داشت: رقابت‌های استانی کاراته در 2 بخش آقایان و بانوان انجام شد که قائمشهر به مقام نخست رسید و این امر نشان از ظرفیت بالای ورزش کاراته قائمشهر دارد.

وی افزود: تیم کاراته قائمشهر عازم رقابت‌های بین‌اللملی هندوستان در 2 بخش کومیته و کاتا است و امید است که مقام اول این رقابت‌ها را کسب کنیم.

سه‌سلطانی بیان کرد: این رشته دارای سبک‌های بسیاری است و اساتید بزرگی همچون استاد چالاکی، صمدی و اولادی در آن فعالیت داشتند.

وی گفت: مبحث قهرمان‌پروری سرلوحه کار این هیئت قرار داشته، چرا که به نظرم ارج نهادن به بزرگان ورزشی باید همیشگی بوده و باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: ما در قائمشهر قهرمانان زیادی را معرفی کردیم که نمونه بارز آن فاطمه چالاکی است، او در اردوی آمادگی تیم ملی به سر می‌برد و شش نفر از بانوان قائمشهری به نام‌های یگانه چالاکی، رزیتا علی‌پور، رخساره مددیان، نرگس مددیان، مریم اسدزاده و مارال سلطانپور نفراتی هستند که به اردوی آمادگی  تیم ملی دعوت شدند و تا پایان روز 15 این ماه در سالن شهید کواکبیان تهران مشغول تمرین خواهند بود.

وی ادامه داد: از 13 آبان ماه استاژ مربیگری سبک شو تو ریو شوکوکایونیون در تهران زیر نظر اساتید مجرب برگزار می‌شود که سهم این شهرستان در این استاژ 25 نفر است البته در 18 و 19 آبان ماه کلاس استاژ داوری کاراته بوده که بیشترین نفرات از این شهرستان در آن سرکت دارند.

سه‌سلطانی در پایان افزود: قول می‌دهم که با همت تمامی کاراته‌کاران قائمشهر حق کاراته را در دنیا گرفته و روزی المپیکی شدن این رشته بزرگ را در استان و شهرستان داشته باشیم.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول