اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته استان اصفهان خبر داد

آغاز رقابت‌های انتخابی کاتا و کومیته کاراته استان اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان اصفهان گفت: از هفته آینده رقابت‌های انتخابی کاتا و کومیته کاراته استان ویژه بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

آغاز رقابت‌های انتخابی کاتا و کومیته کاراته استان اصفهان

علی دعواییها امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: از هفته آینده رقابت‌های انتخابی کاتا و کومیته کاراته استان ویژه بانوان و آقایان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار و تا دهم ماه آینده نیز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: پس از برگزاری این مسابقات ورزشکاران برتر این رشته در اصفهان به اردو می‌روند تا در رقابت‌های انتخابی تیم ملی که از بهمن ماه سال جاری تشکیل می‌شود از آمادگی مناسبی برخوردار باشند.

رئیس هیئت کاراته استان اصفهان در ادامه به رقابت‌های سبکی کشوری شیتوریوهان کوریو اشاره کرد و افزود: این مسابقات پنج شنبه هفته جاری در موسسه امام علی(ع) برگزار که در آن در حدود 500 شرکت کننده حضور دارند.

وی ادامه داد: در مسابقات سبکی 27 سبک وجود دارد که 20 عدد این سبک‌ها مطابق داوری‌های فدراسیون جهانی کاراته برگزار و هفت سبک دیگر نیز به صورت آزاد برگزار که داوری‌های این هفت سبک بر اساس استانداردهای خودشان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول