اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل ضعف مالی و برنامه‌ریزی

تیم کاراته پلدختر به مسابقات بین‌المللی ارومیه اعزام نشد

خبرگزاری فارس: تیم منتخب شیتوریو کوبه اوزاکا پلدختر به دلیل ضعف مالی و برنامه‌ریزی نتوانست در مسابقات بین‌المللی که با شرکت هشت کشور خارجی در روزهای 11 و 12 آبان ماه در ارومیه برگزار می‌شود، حاضر شود.

تیم کاراته پلدختر به مسابقات بین‌المللی ارومیه اعزام نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، تیم منتخب شیتوریو کوبه اوزاکا پلدختر به دلیل ضعف مالی و برنامه‌ریزی نتوانست در مسابقات بین‌المللی که با شرکت هشت کشور خارجی در روزهای 11 و 12 آبان ماه در ارومیه برگزار می‌شود، حاضر شود.

 

شهرام سپهوند یکی از این ورزشکاران با مراجعه به خبرنگار فارس در پلدختر با انتقاد از عدم اعزام این تیم گفت: در حالی تیم کاراته پلدختر به مسابقات ارومیه اعزام نشدند که اداره ورزش و جوانان این شهر هیچ توجهی برای این موضوع ندارند.

وی افزود: با توجه به اینکه این ورزش در پلدختر طرفداران زیادی دارد و برخی از جوانان پلدختری در سال‌های گذشته مقام‌های کشوری و بین‌المللی کسب کرده‌اند اما، امروز این رشته در پلدختر رئیس هیئت هم ندارد.

محمد منصوری یکی دیگر از این ورزشکاران گفت: به دلیل ضعف مالی و برنامه‌ریزی ما مجبور هستیم، با هزینه‌های شخصی و برنامه‌ریزی خود به مسابقات برویم.

یکی دیگر از این ورزشکاران که در مسابقات اخیر دهلران موفق به کسب مدال و صعود به مسابقات بین‌المللی ارومیه شده بود در این خصوص به فارس گفت: ورزشکاران پلدختر دارای استعدادهای زیادی هستند که اگر مسئولان کمی به آن توجه کنند، می‌توانند در کشور و جهان مطرح شوند.

امیرحسین موسوی گفت: متاسفانه تیم ما به دلیل نداشتن هزینه سفر به ارومیه نرفته و اگر این تیم اعزام می‌شد، قطعا می‌توانستیم با مدال برگردیم.

بر اساس این گزارش تیم 4 نفره کاراته پلدختر که با هزینه شخصی به مسابقات کارته بین استانی سبک کنترلی که به مناسبت عید سعید غدیر خم به دهلران اعزام شده بود، موفق به کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز شده بود.

یک مقام مسئول در اداره ورزش و جوانان پلدختر در این خصوص به فارس پلدختر گفت: به دلیل عدم موافقت هئیت کاراته تیم منتخب پلدختر به مسابقات ارومیه اعزام نشدند.

کاظمی افزود: ضعف مالی، مسافت دور بین پلدختر و ارومیه و پایین بودن سطح مسابقات از دیگر دلایل عدم اعزام این تیم به مسابقات ارومیه بوده است.

وی در خصوص ریاست هئیت کارته پلدختر گفت: رئیس قبلی هیئت به دلیل مشغله کاری از سمت خود انصراف داده است که به زودی جانشین وی معرفی می‌شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول