اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کتیرایی در گفت‌وگو با فارس:

کاراته ایران را در جهان پرآوازه می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مربی قمی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان گفت: به یاری خدا و همت و تلاش اعضای تیم،‌ کاراته ایران را در رقابت‌های قهرمانی جهان بلندآوازه می‌کنیم.

کاراته ایران را در جهان پرآوازه می‌کنیم

علیرضا کتیرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با ابراز رضایت از نحوه آماده‌سازی ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان بیان کرد: تا آغاز مسابقات جهانی حدود 20 روز دیگر فرصت داریم و این زمان را به بهترین نحو استفاده خواهیم کرد تا در جدال با برترین‌های کاراته جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی تصریح کرد: شرایط آمادگی ملی‌پوشان مطلوب است و خوشبختانه آسیب‌دیدگی نداریم و اعضای تیم در هر دو بخش کومیته تیمی و کومیته انفرادی از وضعیت بسیار خوبی برخوردارند و امیدوار به موفقیت در مسابقات جهانی هستیم.

مربی قمی تیم ملی کاراته بزرگسالان در ادامه با اشاره به برنامه کادر فنی برای تمرین ملی‌پوشان در فاصله زمانی باقی‌مانده تا جام جهانی کاراته ابراز داشت: بعد از اردوی بسیار خوبی که سپری کردیم ‌استراحت چهار روزه‌ای به ملی‌پوشان داده شد.

وی با بیان اینکه مرحله دهم اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان کاراته روز سه‌شنبه خاتمه یافت اضافه کرد: با هماهنگی فدراسیون کاراته تیم ملی که خود را برای حضور در بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در پاریس فرانسه آماده می‌کند تا زمان اعزام، دو مرحله دیگر نیز اردوی آماده‌سازی پیش رو خواهد داشت.

کتیرایی خاطر نشان کرد: تیم ملی در حالی این اردوها را تا سفر به محل برگزاری مسابقات جهانی برگزار می‌کند که بنا بر تصمیم اتخاذ شده بعد از استراحت چهار روزه ملی‌پوشان کاراته از روز سیزدهم آبان اردوی مرحله یازدهم اردو را آغاز می‌کنیم.

وی افزود:‌ در حال حاضر امیر مهدی‌زاده در منهای 60، سعید احمدی در منهای 67، بهمن عسگری در منهای 75، علی فداکار در منهای 84، ذبیح الله پورشیب در به اضافه 84 کیلوگرم نمایندگان کاراته ایران در کومیته انفرادی رقابت‌های جهانی محسوب می‌شوند.

مربی قمی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان یادآور شد: همچنین سامان حیدری، سجاد گنجی‌زاده، سعید فرخی، مازیار الهامی و ابراهیم حسن‌بیگی کاراته‌کاهایی هستند که در پیکارهای کاراته قهرمانی جهان در بخش کومیته تیمی با حریفان مبارزه خواهند کرد.

بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته جهان در روزهای اول تا پنجم آذر ماه به میزبانی پاریس فرانسه برگزار می‌شود و تیم کشورمان روز بیست و هشتم آبان ماه به این کشور اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول