اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خبر داد

آغاز به کار 7 کمیته ساماندهی طرح تحول اجتماعی

خبرگزاری فارس: فرماندار خلخال از آغاز به کار هفت کمیته ساماندهی شده در جهت تدوین سند تحول اجتماعی شهرستان خلخال خبر داد.

آغاز به کار 7 کمیته ساماندهی طرح تحول اجتماعی

هوشنگ محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به تشکیل کمیته‌های ساماندهی طرح تحول اجتماعی  با زیرمجموعه‌ها و اعضای آنها در شهرستان خلخال اظهار داشت: نظارت بر عملکرد هر مجموعه با کمیته مربوطه و دستگاه‌های عضو است.

وی خاطرنشان کرد: طرح تحول اجتماعی یک سند راهبری در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و بالا بردن سطح ارتقا امنیت اجتماعی، کاهش آسیب‌های اخلاقی و اعتیاد و سوق دادن مردم به سوی قانون‌گرایی و رضایت‌مندی عمومی است که در سطح استان نیز این طرح با عضویت دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده و در شهرستان خلخال نیز با ساماندهی هفت کمیته و نظارت آنها  سند طرح تحول اجتماعی شهرستان خلخال تدوین خواهد شد.

فرماندار خلخال در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: این طرح به ترتیب با تشکیل کمیته‌های تحکیم و تعالی بنیان خانواده، تسهیل در امر ازدواج و کاهش طلاق، انضباط اجتماعی و ترویج قانون‌گرایی، ارتقای نشاط اجتماعی و رضایت عمومی، ارتقای امنیت اجتماعی، کاهش آسیب‌های اخلاقی، تقویت همبستگی، کاهش اعتیاد در شهرستان خلخال ساماندهی شد و هر کمیته بسته به شرح وظایف مربوطه و با نظارت دستگاه‌های اجرایی عضو فعالیت خواهند کرد.

محمدی ضمن تاکید بر فعال شدن کمیته ساماندهی خواستار نظارت و پیگیری مصوبات و فعالیت کمیته‌ها شد و گفت: با اجرای این طرح و فعالیت کمیته در جامعه شاهد ثمرات مثبت این طرح خواهیم بود.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل از مشارکت و عضویت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشکده پرستاری و مامایی، دادگستری، سپاه، ورزش و جوانان، شهرداری، کار و امور اجتماعی، نیروی انتظامی، بهزیستی، میراث فرهنگی و صدا وسیما در این طرح خبر داد.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول