اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

تحول در کردستان نیازمند تلاش در همه حوزه‌ها است

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان با تاکید بر اینکه با کار در یک حوزه و بی‌توجه بودن به دیگر مسائل نمی‌توانیم انتظار تحول را داشته باشیم گفت: تحول در کردستان نیازمند کار و تلاش در همه حوزه‌ها است.

تحول در کردستان نیازمند تلاش در همه حوزه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی چهارشنبه‌شب در هفتمین جلسه شورای اداری استان با محوریت کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان در سنندج، اظهار کرد: تحول همه‌جانبه در استان کردستان زمانی محقق می‌شود که به صورت یکپارچه و همزمان در تمامی زمینه‌ها برنامه‌ریزی و کار شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای کارهای فرهنگی در کردستان که از سوی مقام‌معظم رهبری به عنوان استانی فرهنگی معرفی شده نیازمند برنامه‌ریزی‌های دقیق و محتوایی است.

استاندار کردستان از طرح تحول اجتماعی به عنوان طرحی جامع و ارزشمند نام برد و گفت: تدوین این طرح با کارهای کارشناسانه و با بهره‌گیری از فکر و ایده کارشناسان موفق و آگاه به مسائل انجام شده و بدون شک با اجرایی شدن آن در استان فرهنگی کردستان شاهد تحولی عظیم در استان خواهیم بود.

شهبازی افزود: اجرای موفق این طرح در کردستان نقش مهمی در تقویت و ارتقا شاخصه‌های فرهنگی استان و شناساندن آن به سایر مردم کشور خواهد داشت.

وی تصریح کرد: امیدواریم با تعامل و همفکری که در بین مسئولان فرهنگی استان وجود دارد بتوانیم از استان‌های برتر و پیشتاز در زمینه عملیاتی کردن این طرح باشیم.

استاندار کردستان اضافه کرد: حرکت‌های خوبی در زمینه ارتقای شاخص‌های فرهنگی استان بعد از سفر تاریخی مقام معظم رهبری به کردستان و معرفی آن به عنوان استانی فرهنگی شکل گرفته است.

شهبازی در پایان بیان داشت: تلاش در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در مورد فرهنگی بودن این استان در سرلوحه کاری مسئولین استان قرار گرفته و با جدیت تمام دنبال می‌شود.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول