اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری گلستان:

تودیع و معارفه از مصادیق تغییر و تحول است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: تودیع و معارفه از مصادیق تغییر و تحول است.

تودیع و معارفه از مصادیق تغییر و تحول است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان احمد فاضلیان پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان در گرگان اظهار داشت: جهان هستی و هر آنچه در آن است در حال تغییر و تحول بوده به غیر از ذات اقدس الهی که ابدی و فناناپذیر است.

وی تغییرات در عرصه‌های مختلف اجتماعی را اساس پیشرفت خواند و تصریح کرد: تجربه گذشته و امروز است که آینده را می‌سازد و در این میان نیروی محرکه، انسان را به سوی کمال، پیشرفت و تعالی هدایت می‌کند چرا که توانمندی و توانایی بشر در ایجاد تغییرات سازنده است.

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه تغییر و تحول به معنای تکامل بشر است خاطر نشان کرد: در عرصه‌های مدیریتی نیز این قانون حاکمیت دارد چرا که عمر مسئولیت‌ها کوتاه است و در معارفه همیشه باید خود را برای مراسم تودیع آماده کنیم؛ روزی فرا می‌رسد که باید از کارنامه خود در برابر مردم دفاع کنیم.

فاضلیان افزود: نباید فراموش کنیم مسئولیت‌هایی که به ما داده می‌شود، الهی است و خداوند دائما ما را آزمایش می‌کند لذا هر کسی در هر مقام و جایگاهی محک می‌خورد تا معلوم شود در آن جایگاه چقدر می‌تواند از ارزشها و آرمان‌ها دفاع کند.

وی مقام و منصب را صحنه سخت آزمایش عنوان کرد و گفت: وقتی انسان در جایگاه و قدرتی قرار می‌گیرد راحت‌تر می‌تواند خودش را محک بزند لذا ایمان واقعی زمانی ارزش پیدا می‌کند که فرد امکان خطا داشته باشد اما از آن پرهیز کند بنابراین مقام و منصب نشان می‌دهد که ما چقدر نسبت به اصول و ارزش‌ها پایبندیم.

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه عزت و ذلت در دست خداست یادآور شد: برخی برای رسیدن به پست و مقام دستشان را بر روی شانه دیگران می‌گذارند تا خودشان به پست و مقام برسند آنها باید بدانند که سخت در اشتباه هستند چرا که عزت واقعی را خداوند به انسان می‌دهد.

فاضلیان با تاکید بر اینکه باید فرصت خدمتگزاری را یک نعمت الهی بدانیم تصریح کرد: در نظامی که ثمره خون هزاران شهید است یک امانت بزرگ و گرانسنگ به مسئولان سپرده شده که باید به خوبی از عهده آن برآیند.

وی در پایان از زحمات محمد صبوری رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان قدردانی و برای محمدیوسف حسنی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول