اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تولید کانون پرورشی:

هنرمندان کرمانی در تولید آثار برای نوجوانان حضور کمرنگی دارند

خبرگزاری فارس: معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: استان کرمان هنرمندان و نویسندگان مطرحی دارد، اما حضور این افراد در تولید آثار برای نوجوانان کم‌رنگ است.

هنرمندان کرمانی در تولید آثار برای نوجوانان حضور کمرنگی دارند

علی گنج‌کریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: سه طرح عمده در حوزه انتشارات برای نوجوانان توسط کانون پرورش فکری اجرا می‌شود، این طرح‌ها شامل نمایشنامه نوجوان امروز، رمان نوجوان امروز و شعر نوجوان امروز است.

گنج‌کریمی از ارائه 70 اثر به شورای تخصصی طرح نمایشنامه نوجوان امروز خبر داد و تصریح کرد: فقط یک اثر از نمایشنامه‌نویسان کرمانی به غیر از کرمانی‌های پایتخت‌نشین به این شورا ارسال شده است.

وی بیان داشت: همچنین فقط یک اثر از رمان نویسان کرمانی به غیر از کرمانی‌های پایتخت‌نشین به شورای تخصصی رمان نوجوان امروز ارسال شده است.

گنج‌کریمی عنوان کرد: 78 نفر برای مشارکت در اجرای طرح شعر نوجوان امروز اعلام آمادگی کرده‌اند که فقط یک نفر از شاعران مقیم کرمان در این طرح حضور دارد، استان کرمان هنرمندان و نویسندگان مطرحی دارد، اما حضور این افراد در تولید آثار برای نوجوانان کم‌رنگ است.

وی خواستار حضور بیشتر نویسندگان و شاعران کرمانی در طرح‌های انتشاراتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد، همچنین همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان کرمان نیز مشارکت مناسبی در طرح کتاب‌های خودمان ندارند و فقط یک نفر به این بخش ورود پیدا کرده است.

گنج‌کریمی چرخه تولید را فرآیندی مستمر و آرام خواند و تصریح کرد: با انجام نیازسنجی از نوجوانان با اجرای طرح‌های سه‌گانه نمایشنامه، رمان و شعر نوجوان امروز پاسخگویی به نیازهای نوجوانان شتاب بیشتری می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: معاونت تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سه بخش انتشارات، سرگرمی‌ها و آثار سینمایی با تمام وجود تلاش می‌کند و هنرمندان و نویسندگان کرمانی می‌توانند از این فرصت مطلوب به بهترین نحو بهره ببرند، عروسک آذری «بز نرم» با عنوان «تَکَم یک و دو» در روز جهانی کودک رونمایی و وارد بازار شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول