اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سمنان مطرح کرد

توزیع عادلانه امکانات در تمام نقاط استان سمنان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی- امنیتی استاندار سمنان گفت: مسئولان ارشد استان سمنان می‏کوشند تا توزیع امکانات در تمام نقاط استان سمنان عادلانه صورت گیرد.

توزیع عادلانه امکانات در تمام نقاط استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا خلخالی در آیین معارفه سرپرست جدید جهاد دانشگاهی استان سمنان که با حضور شماری از مسئولان در سالن اجتماعات بانک کشاورزی استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: استان سمنان به لحاظ اینکه دارای دانشجویان قابل ملاحظه‏ای نسبت به سایر نقاط کشور بوده، از موقعیت بسیار خوبی در زمینه دانشگاهی برخوردار است.

وی تصریح کرد: استان سمنان بیش از 100 هزار نفر دانشجو دارد و این موقعیت مطلوبی برای جهاد دانشگاهی است تا بتواند طرح‏های مختلف آموزشی و پژوهشی خود را در این استان اجرایی کند.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار سمنان ادامه داد: جهاد دانشگاهی باید بتواند باورهای دینی را در دانشگاه ترویج دهد و در امور علمی و تحقیقاتی و ایجاد پژوهشکده‏های جدید و کاربردی در استان سمنان بکوشد.

خلخالی برقراری ارتباط دانشگاه با سایر بخش‏ها را یکی از موارد مهمی دانست که مسئولان جهاد دانشگاهی استان سمنان نیز باید به آن توجه کنند.

وی با اشاره به تصمیم مسئولان استان سمنان در توزیع پژوهشکده‏های تخصصی جهاد دانشگاهی در نقاط مختلف استان سمنان اظهار داشت: جهاد دانشگاهی در شهرستان‏های سمنان، شاهرود و مهدیشهر، سه پژوهشکده تخصصی راه‏اندازی می‏کند و برای شهرستان دامغان نیز فعالیت‏هایی در حوزه انرژی باد پیش‏بینی شده است.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه مسئولان ارشد استان سمنان می‏کوشند تا توزیع امکانات در تمام نقاط استان سمنان صورت گیرد، گفت: تلاش بر این است که بتوانیم پروژه‏های مد نظر جهاد دانشگاهی استان سمنان را به خوبی محقق سازیم؛ چراکه اجرای این طرح‏ها مطالبه به‏حق مردم و دانش‏پژوهان این استان است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول