اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم کانوپولوی بانوان خراسان‌رضوی

امکانات تیم کانوپولوی خراسان‌رضوی برای نتیجه‌گیری در لیگ برتر کافی نیست

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کانوپولوی بانوان خراسان‌رضوی گفت: زمان اختصاص یافته به تمرین تیم کانوپولوی بانوان خراسان‌رضوی و امکانات این تیم برای نتیجه‌گیری کافی نیست.

امکانات تیم کانوپولوی خراسان‌رضوی برای نتیجه‌گیری در لیگ برتر کافی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، الهام تحقیقی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انجام تمرین به مدت یک ساعت و نیم در سه روز هفته برای کسب نتیجه مطلوب در لیگ برتر کافی نیست.

وی افزود: سال گذشته استخر کوثر در اختیار هیئت قایقرانی بود و می‌توانستیم از زمان‌های خالی آن برای تمرین بانوان استفاده کنیم.

تحقیقی ادامه داد: در حال حاضر علاوه بر این موضوع، جایگاه مناسبی در این استخر برای قرار دادن قایق‌ها وجود ندارد و باید توسط قایقرانان به محل دیگری حمل شود.

وی یادآور شد: وزن زیاد قایق‌ها، خستگی قایقرانان بعد از تمرین و نداشتن مکان مناسب در کنار استخر برای قرار دادن قایق‌ها، شرایط دشواری برای ورزشکاران ایجاد کرده است.

سرمربی تیم کانوپولوی بانوان خراسان‌رضوی با اشاره به برگزاری هفته سوم مسابقات لیگ برتر کانوپولوی بانوان کشور در روز 18 آبان‌ ماه اظهار داشت: در این مرحله هفته‌های سوم، چهارم و پنجم لیگ برتر انجام می‌شود و تیم هفت نفره کانوپولوی بانوان خراسان‌رضوی با تیم‌های مقاومت بسیج کشور، هیئت قایقرانی اراک و راهوران فریدون کنار (نشاط ایران) رقابت می‌کند.

نایب رئیس بانوان هیئت قایقرانی خراسان‌رضوی عنوان کرد: علاوه بر حضور در لیگ برتر، تیم هشت نفره کانوپولوی بانوان خراسان‌رضوی در لیگ دسته یک کشور نیز حضور دارد.

وی اظهارکرد: اگر بتوانیم میزبانی این رقابت‌ها را در اختیار بگیریم به لحاظ فنی برای قایقرانان استان مفید است و می‌توانیم از شرایط میزبانی و حضور تماشاچی برای گرفتن نتیجه بهتر استفاده کنیم.

تیم کانوپولوی بانوان خراسان‌رضوی با کسب دو پیروزی و شش امتیاز با یک بازی کمتر نسبت به تیم مقاومت بسیج کشور در جایگاه دوم لیگ برتر کشور قرار دارد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول